حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Audio Technica از نسخه ویژه هدفون MSR7 با نام MSR7SE رونمایی کرد

اگر شما نیز جزو طرفداران هدفون‌ها هستید، حتما تا کنون نام هدفون MSR7 را شنیده‌اید چرا که این هدفون با توجه به قیمتش به طور گسترده‌ای می‌تواند در همه‌ی زمینه‌ها خریداران را تحت تاثیر قرار دهد. حال گویا کمپانی Audio Technica تصمیم گرفته تا این هدفون محبوب را ارتقا داده و نسخه‌ای ویژه از آن را به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این شرکت نسخه‌ی خاص این هدفون را با نام MSR7SE معرفی کرده است که دو حرف آخر آن (SE) نوید یک هدفون بسیار ویژه را می‌دهد. به نظر می‌رسد چیزی در طراحی این هدفون نسبت به نسخه اصلی آن تغییر نکرده و از نظر ظاهری تنها می‌توان به رنگ جدید آن یعنی آبی و طلایی اشاره کرد که همانند اسم این هدفون، جلوه‌ای خاص به آن می‌بخشد.

با اینکه هدفون MSR7SE از نظر کیفیت صدا ارتقا یافته اما هنوز مطمئن نیستیم که چرا کمپانی Audio Technica آن را به عنوان جانشینی برای نسخه اصلی معرفی کرده است. با این وجود احتمالا این هدفون به نوع خاصی از تراشه‌های 45mm با فناوری True Motion به همراه دیافراگمی پوشیده از جنس کربن با طراحی الهام گرفته شده از الماس مجهز شده و به زودی همراه با هدفون MSR9 به بازار عرضه شود.

ما هنوز نمی‌توانیم درباره میزان ارتقا کیفیت صدای این هدفون پیش از بررسی اظهار نظر کنیم، اما در هر صورت فکر نمی‌کنیم که این ارتقا بتواند افزایش قیمت دوبرابری آن را نسبت به نسخه اصلی توجیه کند. هدفون MSR7SE برخلاف MSR7 که با قیمتی معادل 169 پوند عرضه می‌شد، از ماه اکتبر با قیمت 299 پوند در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به نظر شما، آیا این هدفون خاص می‌تواند با چنین قیمتی نسبت به رقابیش موفق ظاهر شود؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

زیبا…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا