حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری سوم اپل واچ (Apple Watch) ممکن است با طراحی کاملا جدید و امکانات خاصی عرضه شود

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ساعت هوشمند، شایعات

سری سوم اپل واچ (Apple Watch) ممکن است با طراحی کاملا جدیدی عرضه شود و دچار تغییرات بزرگی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طراحی اپل واچ به هیچ وجه بد نیست، اما همیشه از اپل و شهرتش انتظار می‌رود که تغییراتی در مسیر مثبت ایجاد کند و البته، طراحی‌های گذشته اپل واچ چیزی نبود که طرفداران انتظارش را داشته باشند. بلومبرگ اظهار داشته که نسل سوم ساعت هوشمند اپل از LTE پشتیبنی خواهد کرد. همچنین او گفته که:

این عمل بسیار بزرگ است و من در گزارشاتی دیده‌ام که سری امسال اپل واچ از فرم فکتور جدیدی استفاده خواهد کرد.

البته بسیاری از افراد به طور آگاهانه گفته‌اند که این شایعه به دلیل تایید نشدن توسط منبعی رسمی غلط است و حتی گفته‌اند که این شایعه توسط افراد ناآگاه منتشر شده است. گزارش فعلی با گزارش قبلی یکی از تحلیلگران که ادعا می‌کرد سری سوم اپل واچ بازطراحی خواهد شد، مطابقت دارد. البته شایعاتی هم وجود دارد که اپل ممکن است سری امسال ساعت هوشمندش را بازطراحی نکند یا فقط تغییرات جزئی را اعمال کند اما به نظر ما، باید تا پاییز صبر کنیم تا ببینیم کوپرتینویی‌ها چه آشی برایمان پخته‌اند. در عین حال، دیگر ویژگی‌های شایعه شده شامل امکان اتصال به LTE و شاید معرفی یک صفحه نمایش جدید در آن با تکولوژی میکرو LED می‌باشد.

نظر شما در مورد سری سوم اپل واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...