حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از نسخه گیمینگ RX Vega در دستان راجا کودوری منتشر شد!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سخت‌افزار

شاید امروزه بین دوستان خود کسانی را بشناسید که همیشه علاقه مند به کارت گرافیک های مبتنی بر پردازنده‌های گرافیکی شرکت AMD باشند، و در بین افراد حتما کسانی هم هستند که منتظر RX Vega بوده و هستند؛ اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید شاید تصاویر منتشر شده از کارت گرافیک AMD RADEON RX Vega برای شما لدت بخش باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حال به کنار از مقدمه و تصویر کارت گرافیک RX Vega در دستان راجا کودوری از دیگر تصاویر منتشر شده مشخص است این کارت گرافیک در نسخه گیمینگ در دو مدل دارای واتر کولر و مدل معمولی است که تصویر فوق نشان دهنده حضور دو عدد کانکتور ۸ پین برای تامین توان مورد نیاز بیش از ۳۰۰W (وات) این کارت گرافیک است.

راهکار خنک سازی و دفع دمای تولیدی در مدل معمولی به یک کولر طرح مرجع با بدنه فلزی و یک فن دمنده منتهی خواهد شد که دو شکاف توسعه را به خود مشغول خواهد ساخت ولی مدل دارای واتر کولر راهکاری مناسب‌تر و بهتر برای رفع دمای تولیدی را توسط یک واتر کولر AIO با رادیاتور ۱۲۰ میلی متری دارد که همانند نسخه معمولی دو اسلات را مشغول خواهد ساخت.

در دیگر بخش ها می‌توان به حضور نشان RADEON در کنار کارت همراه با نورپردازی و لوگو بکار رفته و همچنین در قسمت بک پلیت کارت به نشان Vega اشاره داشت که ظاهرا با نورپردازی خود می‌تواند نشانگر فعالت کارت گرافیک باشد؛ همچنین در قسمت اتصال کانکتور های برق کارت گرافیک چندین LED با رنگ قرمز حضور دارد که ظاهرا می‌تواند از صحت اتصال کانکتور برق کاربر را مطلع سازد.

دیگر تصاویر منتشر شده را در ادامه مطلب مشاهده کنید:

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

رادیات ماشینو میزاشت سنگین تر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist