حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت جدید سرفیس استودیو۲ هوش از سرتان می‌برد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | کانسپت، مایکروسافت

سرفیس استودیو را دیگر کمتر کسی می‌شود که نشناسد. AIO مایکروسافت که برای رقابت با دیگر رقبای خود پا به میدان مبارزه گذاشته است. نسخه اولیه این دستگاه یک دستگاه بسیار کامل و تمم عیار بود اما خب کم و کاستی‌هایی نیز داشت که قرار بود در سرفیس استودیو جدید این کاستی‌ها جبران شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید

سرفیس استودیو یک دستگاه کامل بود که مورد توجه منتقدین و مشتریان این شرکت به دلیل داشتن مشخصات یک پرچمدار و همچنین طراحی زیبا پا به پای رقبای خود می‌ایستاد. هنگامی که مایکروسافت در تلاش برای ارائه این محصول بود شک داشت که این یک محصول موفق باشد زیرا بازار PCها دیگر رونق قبلی خود را نداشت. اما سرفیس استودیو توانست رونق خاصی به این بازار مایکروسافت بدهد. خب از این موضوع که بگذریم وارد بحث اصلی میشویم: کانسپت جدید مایکروسافت سرفیس استودیو۲:

[aparat id=”MNJ3T”]

در این ویدیو سرفیس به شما قابلیت چرخش را میدهد و شما می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید و از هر دو قسمت صفحه استفاده کامل را ببرید.نسخه کنونی سرفیس قافد این ویژگی است و شما قادر به چرخاندن آن نیستید. همچنین Surface Dial  نیز دچار تغییرات زیادی شده است و هم اکنون شما می‌توانید حرکت‌های سه بعدی را با آن انجام دهید که در نسخه قبل این قابلیت محدود شده بود. همچنین خط کش جدیدی برای این سرفیس در نظر گرفته شده است که می‌تواند خطای بسیار صاف و دقیق را به کمک آن رسم کنید.

نظر شما درمورد این کانسپت چیست؟ آیا مایکروسافت دوباره می‌تواند یک دستگاه فوق‌العاده ارائه دهد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji