حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی توسط یکی از رسانه‌های برتر دنیا به‌عنوان تلویزیون‌هایی با بهترین عملکرد معرفی شدند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، ال‌جی

شرکت ال‌جی با دریافت جایزه بهترین تلویزیون برای مدل LG SIGNATURE OLED سری W از یکی از معتبرترین رسانه‌های نقد لوازم‌خانگی (U.S. Consumer Product Publication)، به پیشروی خود در زمینه نوآوری و لوازم صوتی تصویری خانگی ادامه می‌دهد. ال‌جی که تلویزیون‌های OLED خود را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرده بود، هم‌اکنون رنج گسترده‌ای از تلویزیون‌های OLED را ارائه می‌دهد. تلویزیون‌هایی ازجمله مدل‌های فوق باریک B7 و C7، مدل‌های Picture-on-Glass سری E7 و G7 و مدل Picture-on-Wall سری LG SIGNATURE OLED TV W.

آقای Brian Kwon، رئیس بخش لوازم صوتی تصویری شرکت ال‌جی می‌گوید: شرکت ال‌جی پیشگام عرصه فناوری تلویزیون‌های OLED محسوب شده و به همین دلیل منابع زیادی را صرف رشد این حوزه در جهت نفع همه مشتریانش کرده است. برترین متخصصان حوزه تلویزیون، همیشه تکنولوژی OLED ال‌جی را به‌عنوان بهترین تلویزیون موجود رده‌بندی می‌کنند و ما تنها تولیدکننده‌‌ای هستیم که طیف وسیعی از تلویزیون‌های OLED را چه بر اساس سایز و چه مدل عرضه می‌کنیم. زمانی بهتر از الان برای خرید بهترین تکنولوژی تلویزیون موجود در بازار وجود ندارد.

 بر اساس امتیازدهی رسانه معتبر و تخصصی لوازم‌خانگی آمریکایی، تلویزیون‌های OLED ال‌جی بهترین امتیاز را برای کیفیت تصویر، زاویه دید و تطبیق‌پذیری دریافت کردند و درمجموع توانستند بالاترین امتیاز عملکردی را از آن خود کنند. ال‌جی اولین شرکتی بود که پیکسل‌های متحول کننده OLED را به حوزه صفحه‌نمایش تلویزیون معرفی کرد. از آن زمان این شرکت تنها تولیدکننده‌ای است که متنوع‌ترین سری محصولات OLED ازجمله سایز ۷۷ و ۶۵ اینچی W7، سایز ۷۷ و ۶۵ اینچی G7، سایز ۶۵ و ۵۵ اینچی E7، سایز ۶۵ و ۵۵ اینچی E7، سایز ۶۵ و ۵۵ اینچی C7 و سایز ۶۵ و ۵۵ اینچی B7 برخوردار است.

برخلاف فناوری LCD، فناوری OLED نور خود را بدون نیاز به لامپ پشت تصویر (LED) ایجاد می‌کند؛ یعنی هر پیکسل جداگانه کنترل‌شده و خاموش و روشن می‌شود. این امر باعث می‌شود مشکی مطلقی به نمایش گذاشته‌شده و جزئیات بیشتری در زمینه تاریک و در نزدیک لبه‌های نور شاهد باشید. همچنین با طیف رنگی غنی شامل میلیاردها رنگ، تلویزیون OLED ال‌جی می‌تواند تصویری شبیه واقعیت، رنگ‌هایی شفاف‌تر و کیفیت تصویر بی‌نظیری را به نمایش بگذارد.

در میان سایر تلویزیون‌های برتر ال‌جی، مدل LG SUPER UHD نیز قرار دارد که مجهز به فناوری Nano Cell است. این تلویزیون مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری LCD و بهترین کیفیت تصویر در میان تلویزیون‌های LCD این شرکت است. این نوآوری متحول کننده LCD به تلویزیون این امکان را می‌دهد تا رنگ‌ها را دوباره بازتولید کند؛ یعنی رنگ‌ها را دقیقا همان‌گونه که قرار است به نمایش دربیایند پردازش کند. حتی در زاویه دید غیرمستقیم تا هر فردی که در اطراف تلویزیون نشسته است دقیق‌ترین رنگ‌های نزدیک به واقعیت را شاهد باشد.

هم تلویزیون OLED و هم مدل SUPER UHD ال‌جی می‌توانند فرمت‌های HDR مختلفی مثل HDR10، Dolby Vision و فرمت جدید HLG HDR را پخش کنند و به بینندگان امکان دسترسی به بزرگ‌ترین مجموعه محتواهای HDR را بدهند. به‌علاوه تمام تلویزیون‌های ۲۰۱۷ ال‌جی مجهز به سیستم‌عامل پیشرفته و تحسین‌شده webOS 3.5 هستند. سیستم‌عاملی که جابجایی بین محتواها در آ بسیار ساده و سریع است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

تو خوب بودن تلویزیون های اولد که شکی نیست ولی تو lcdالجی بیشتر شبیه به شوخیه حتی در مقابل سامسونگ، حالا سونی بماند که تو کیفیت lcdاز oledهم قویتره

SAWAN

این اولد ها کی ارزون میشن ما هم ۴k HDR داشته باشیم؟

Yas

اینکه اولدهاى الجى بهترین هستن تو دنیا شکى نیس،
دیگه تقریبا تو این زمینه (اولد) دست سونى و حتى سامسونگ بهش نمیرسه یه واقعیته میسازن اما نه در حد الجى
مثل سونى یه A1 معرفى کرد تا فقط بگه منم هستم وگرنه اولد سونى پیش G7 هم کم آورد هرسال الجى بهتر از سال قبل همه کارشناسان رو حیرت زده میکنه با اولدهاش همه جایزهارو درو میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....