حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Y7؛ گوشی میان‌رده‌ هواوی با دوربینی پیشرفته برای عاشقان عکاسی

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

دفتر هواوی در ایران طی مراسمی از گوشی میان‌رده‌ی جدیدش از سری Y رونمایی کرد. سوم تیر ۹۶.تهران- هواوی سال گذشته موفقیت‌های بسیاری کسب کرد. در ماه دسامبر ۲۰۱۶ از نظر میزان فروش و عرضه گوشی‌هایش توانست در جایگاه دوم بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا قرار بگیرد. هواوی نه تنها در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های بالارده و پرچمدار، بلکه در بخش گوشی‌های میان‌رده به موفقیت‌های بزرگی تاکنون دست یافته است. سال گذشته گوشی‌های سریY  از فروش خوبی چه در بازار چین و چه بازارهای خارجی برخوردار شد Y6 .به عنوان بهترین محصول سری  Y مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت Y7 .نسل بعدی از سری Y است که تجربه‌ای نو با طراحی جدید دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

از آنجا که سری Y جزو گوشی‌های میان‌رده و خوش قیمت محسوب می‌شود، هواوی امیدوار است که این گوشی به موفقیتی همانند نسل قبل دست یابد و در بازه‌ی قیمتی ۲۰۰ یورو که بزرگ‌ترین رقیب Y7 را گوشی‌های گلکسی J7/ J7 Prim سامسونگ تشکیل می‌دهند، این گوشی جزو اولین انتخاب‌های کاربران باشد.  هواوی که همواره عملکرد موفقی در بازار موبایل دنیا داشته، تلاش می‌کند تا جایگاهش را در بخش گوشی‌های میان‌رده ارتقا داده و به رقابتی تنگاتنگ با رقبایش بپردازد.

ویژگی‌های فنی

صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی در کنار طراحی فوق‌العاده‌ی منحنی و ارگونومیک، Y7 را به گزینه‌ای عالی برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی شیک با قیمتی مناسب هستند، تبدیل می‌کند. بدنه‌ی گوشی از جنس فلز می باشد و این موضوع بر زیبایی گوشی افزوده است. طراحی خمیده‌ی و فوق العاده  بدنه گوشی نه تنها بر سهولت استفاده و در دست گرفتن دستگاه کمک کرده است بلکه بر جذابیت گوشی نیز تاثیر بسیاری داشته است.

باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپری گوشی طول عمر طولانی دارد و پس از ۵۰۰ بار شارژ شدن باز هم ۸۰ درصد ظرفیت باتری قابل استفاده خواهد بود. با پردازشگر ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای، گوشی Y7 به همراه سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا تا ۱۲۵ گیگابایت با کارت حافظه میکرو‌اس‌دی به بازار عرضه می‌شود.

دوربین اصلی Y7 از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ۱٫۲۵ μm با قابلیت فوکوس سریع  PDAFبرخوردار است، بنابراین امکان ثبت تصاویر واقعی‌تر و شفافت‌تر با جزییات بیشتر و افکت‌های نوری بهبود یافته نسبت به نسل قبل را فراهم می‌کند. سیتم فوکوس مرکب از PDAF برای فوکوس‌ سریع‌تر و فوکوس خودکار سریع ( به سرعت ۰٫۳ ثانیه ) پشتیبانی می‌کند . گوشی جدید هواوی همچنین از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این گوشی حسگر اثر انگشت است که امنیت و سرعت دسترسی به ویژگی‌های گوشی را فراهم می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....