حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورود رسمی پرچم‌دار جدید سونی سری Xperia XZ Premium به ایران

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار

همان طور که در خبرهای قبلی پیش بینی شده بود، تا آخر همین هفته گوشی جدید هوشمند سونی، Xperia XZ Premium  برای فروش وارد ایران میشود. تلفن‌های جدید هوشمند سونی سری Xperia XZ Premium  موفق به دریافت بیش از ۳۰ جایزه صنعت در سطح جهان شده اند و تنها گوشی هوشمند در جهان است که قابلیت دوربین Motion Eye را دارد. از دیگر قابلیت  قابل ملاحظه آن ، فیلمبرداری بسیار آهسته با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه، ۴ برابر آهسته تر ازدیگر گوشی ها، برای اولین بار در یک گوشی هوشمند می باشد. دوربین این گوشیها، جزئیاتی را به تصویر می‌کشد که از چشم انسان پنهان می‌ماند.

نمایشگر ۵٫۵ اینچی با وضوح ۴K HD برای نخستین بار است که در گوشی های هوشمند عرضه شده است. این تکنولوژی از  تلویزیون های مدل BRAVIA  سونی برداشت شده است.  شما می توانید در حالی که با گوشی در دست خود روی مبل استراحت می کنید، تجربه ای بینظیری با ۴K HDR داشته باشید.

از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به سرعت فوق العاده بالای دانلود، طراحی حلقوی خیره کننده، پشرفته ترین  پردازنده یعنی اسنپ دراگون ۸۳۵ و بسیاری قابلیت های هوشمند دیگر نام برد.  مراسم افطاریSony Mobile  را با حضور  ۳۶ نفر از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در رستوران راه  ابریشم برگزار گردید، که طی مراسم از ورود رسمی تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سری Xperia  XZ Premium به بازار ایران خبر دادند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

افطاری چی دادن؟؟????

ahmad

سوچی خخخخ

MOAZEZ

تقریبا ۲۰روز دیرتر از کشورهای دیگه دنیا اومد ایران

Saeed Mohammadipouya

سلطانه سلطان

mega08

خسته نباشی پهلوان .خدا قوت .
ی دفعه وا میستاد با آیفون ۸ .میومد دیگه . خو آخه الان وقت اومدن ب بازاره ؟!!! هرکی گوشی میخواسته با انتخاب های خوبی ک داشته گرفته .
ینی اصن سونی براش بازار ایران مهم نیست براش 😐

Saeed Mohammadipouya

به عنوان یه طرفدار سونی باحرفت کاملا موافقم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....