حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی به خاطر زنجیره تامین پایدار توسط شورای فناوری‌های الکتریکی سبز در ۲۰۱۷ CES ASIA مورد تحسین قرار گرفت

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی

شرکت ال‌جی برای نوآوری در زنجیره تامین پایدار توسط شورای فناوری‌های الکتریکی سبز مورد تحسین واقع شد. جایزه Catalyst که به‌تازگی در نمایشگاه Asia™ ۲۰۱۷ CES رونمایی شد، به خاطر نوآوری در طراحی، ساخت و استفاده از قطعات الکتریکی برای بهبود پایداری در سطح جهان اهدا می‌شود. ال‌جی با عنوان «تسریع اثرگذاری با توجه به مقیاس» در GEC 2017 برای تلویزیون‌های OLED ال‌جی از سایر رقبا متمایز شد. تلویزیون‌های پیشرفته‌ جدیدی که پایداری محیط‌زیستی را در خود نهادینه کرده‌اند. تلویزیون‌های OLED ال‌جی توانستند به میزان قابل توجهی مواد مضر و خام خود را نسبت به تلویزیون‌های معمول کاهش دهند. همچنین این تلویزیون‌ها از طراحی دوستدار محیط‌زیست ال‌جی برای چرخه بازیافت و برنامه پیشرفته برای چرخه تامین پایدار بهره می‌برند.


آقای Lee Choong-hak، معاونت اجرایی شرکت ال‌جی در بخش برنامه‌های مسئولیت اجتماعی می‌گوید: به‌عنوان بخشی از تلاش بی‌وقفه ما برای افزایش ارزش مشتری، ال‌جی تلاش می‌کند محصولات خود را با ویژگی‌های دوستدار محیط‌زیست و کاهش تاثیر زیست‌محیطی روی چرخه زندگی بسازد. تلویزیون‌های OLED ال‌جی با در نظر گرفتن محیط‌زیست طراحی شده‌اند و به‌عنوان مثالی خوب از استراتژی چرخه زندگی محسوب می‌شوند. برای مثال در ساخت تلویزیون‌های OLED ال‌جی وزن کاهش پیدا کرده و از کابل‌های بدون PVC و قطعات بدون BFR استفاده می‌کند. پنل تلویزیون OLED به جای لامپ‌های جیوه‌ای پس‌زمینه به‌وسیله پیکسل‌ها نور ساطع می‌کند. مواد اولیه نیز کاهش پیدا کرده‌اند تا میزان بازیافت را افزایش دهند.

آقای Nancy Gillis، مدیرعامل شورای فناوری‌های الکتریکی سبز می‌گوید: اثرات منفی محیط‌زیستی و اجتماعی زنجیره تامین‌های پیچیده، یکی از بزرگترین چالش‌های صنعت IT در این دوره است. ما به ال‌جی بابت نشان دادن راه برای حل این مشکل و پیشروی در زمینه زنجیره تامین پایدار و نوآوری تبریک می‌گوییم.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی به گونه‌ای ساخته شده‌اند که کمترین تاثیر منفی روی محیط‌زیست را داشته باشند و در عین حال عملکرد بی‌نظیری با وجود مشکی مطلق، کنتراست بی‌نهایت، Ultra HD 4K و HDR در اختیار مشتری می‌گذارند. شرکت ال‌جی با کیفیت و اثرات زیست‌محیطی محصولات در هر مرحله از چرخه زندگی آنها را بررسی می‌کند و استراتژی خود برای کم کردن اثرات زیست‌محیطی اجرا می‌کند. استراتژی خاصی که شامل عواملی از جمله نیروی انسانی، انرژی و مواد اولیه می‌شود و بخش تحقیق و توسعه برای رفع مشکلات بر اساس آنها اقدام می‌کند.

به علاوه برنامه مدیریت جامع زنجیره تولید پایدار شرکت ال‌جی، عملکرد زیست‌محیطی را به‌وسیله استفاده از فناوری‌های سبز و دانش ال‌جی افزایش می‌دهد. این برنامه در بخش مدیریت پایداری مزیت رقابتی برای توزیع‌کنندگان ال‌جی فراهم کرده و ریسک‌های مدیریت زنجیره تامین و نحوه تنظیم نیازهای بازار را مشخص می‌کند.

علاوه بر کسب عنوان «تسریع اثرگذاری با توجه به مقیاس» در GEC 2017 ، زنجیره تامین پایدار ال‌جی از طرف آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا با اهدای جایزه طلایی برتر در بخش مدیریت مواد الکترونیکی پایدار EPA مورد تقدیر واقع شد. همچنین شرکت ال‌جی از طرف نهاد صنایع بازیافت مفتخر به کسب جایزه طراحی برای بازیافت ISRI به خاطر تلویزیون‌های جدید سری OLED شد که نشان‌دهنده چرخه قابلیت بازیافت در هر مرحله از چرخه زندگی محصول است.

جایزه Catalyst شورای فناوری‌های الکتریکی سبز به دنبال انگیزه دادن به نوآوری در طراحی، ساخت و استفاده از قطعات الکترونیکی برای بهبودی پایداری محصول است. نهاد GEC با به رسمیت شناختن پیشرفت‌های دگرگون شده و قابل اندازه‌گیری به دنبال تقویت افزایش نوآوری به‌وسیله زنجیره تامین است تا جامعه را به جهانی که در آن فقط قطعات الکترونیکی پایدار طراحی، ساخته و خریداری می‌شوند، هدایت کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....