حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زنان بیشترین لایک را در اینستاگرام دریافت می‌کنند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

تحقیقات نشان داد که زنان بیشترین لایک را در اینستاگرام دریافت می کنند. تحقیق جدیدی که بر روی بیش از یک میلیون از پست های اینستاگرامی انجام شده مشخص کرده است که بطور متوسط، مطالبی که توسط زنان به اشتراک گذاشته می شوند تقریبا ۵ برابر لایک و کامنت بیشتری نسبت به مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط مردان دریافت می کنند. این اطلاعات توسط موسسه Hopper HQ، طراح برنامه زمانبندی اینستاگرام، به دست آمده که برای کمک به کاربران برای جلب توجه بیشتر به مطالبشان طراحی شده است.

از ۱٫۲ میلیون مطلب به اشتراک گذاشته شده در اینستاگرام توسط بیش از ۴۰۰۰ حساب کاربری و با استفاده از این برنامه که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفتند، مطالبی که توسط زنان منتشر شده بودند بطور متوسط ۵۷۸ لایک و کامنت دریافت کردند که نسبت به مقدار متوسط ۱۱۷ لایک و کامنت مطالب مردان جلب توجه می کند. در این تحقیق مشخص شد که کاربران زن همچنین حتی بطور متوسط کامنت بیشتری نیز دریافت می کنند. کامنت های ثبت شده برای مطالب زنان بطور متوسط ۱۷۰ کامنت است که در مقایسه با ۱۱۳ کامنت پست های مردان قرار می گیرد. در هر حال، این میانگین نشان می دهد که تعاملات انجام شده بر روی پست های مردان بیشتر بصورت کامنت صورت می گیرد. این موسسه اشاره می کند که اکثریت کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می دهند، اما کاربران مرد این پلتفرم بیشترین تعامل را با مطالب مرتبط با ورزش و فیتنس برقرار می کنند.

در این تحقیق همچنین نتیجه گرفته شد که پست های مربوط به تجارب شخصی- از سفر گرفته تا کاهش وزن- بیشترین لایک را دریافت می کنند. تصاویر حیوانات در رده دوم و عکس مناظر نیز در رده سوم محبوب ترین عکس های اینستاگرامی قرار دارند.

متن همراه با عکس نیز از اهمیت برخوردار است – متن هایی که برای خواندن آن کاربران باید روی see more کلیک کنند، بطور متوسط ۱۵ درصد لایک کمتری دریافت می کنند،
در حالیکه متون همراه با اموجی بیشترین واکنش را به خود جذب می کنند. از طرفی هشتگهای همراه پست هم اهمیت دارند و هشتگهای
#instagood و #love و #beautiful و #photooftheday و #tbt
بیشترین مورد استفاده را دارند.

نتایج تحقیق همچنین نشان داد که زمان به اشتراک گذاری مطلب نیز اهمیت دارد. در کشورهای اروپایی مانند انگلستان پست هایی که در ایام هفته بین ساعت ۶ تا ۷:۳۰ عصر و ساعت ۱۱ صبح در تعطیلات آخر هفته به اشتراک گذاشته می شوند بیشترین لایک را دریافت می کنند. این الگوی زمانی می تواند در کشورها و مناطق دیگر متفاوت باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....