حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس متنوع ترین مادربوردهای چیپست X299 را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ایسوس

اینتل ساعاتی پیش از پلتفرم X299 و پردازنده‌های نسل SkyLake-X و Kabylake-X رونمایی کرد. پردازنده‌های جدید بر اساس سوکت LGA2066 طراحی و بر همین اساس نیاز به مادربردهایی کاملا جدید دارند. ایسوس مفتخر است که به عنوان بزرگترین شریک تجاری اینتل اعلام کند رنج وسیعی از مادربردها را برای پوشش کاربری‌های مختلف طراحی کرده است. در ادامه همراه باشید تا با قهرمانان جدید ایسوس آشنا شوید.

قدرتمندترین های ایسوس در ROG

ایسوس در سری ROG سه مدل را عرضه خواهد کرد. پیشرفته‌ترین مادربرد این سری Rampage VI Extreme می‌باشد که با سیستم خنک‌کننده مایع اختصاصی و شبکه فوق‌ سریع همراه شده است. در این میان ایسوس توجه ویژه‌ای به اورکلاکرها داشته و مادربرد منحصر به فرد Rampage VI Apex را معرفی کرده است، این مادربرد تمام نیازهای یک اورکلاکر حرفه‌ای را پوشش خواهد داد و تنها برای شکستن رکوردهای جهانی ساخته شده‌است! در نهایت آخرین عضو سری ROG مادربرد Strix X299-E می‌باشد که قرار است همراهی مطمئن برای گیمرها باشد و تمام امکانات از قبیل شخصی‌سازی‌های ظاهری و باطنی، سیستم خنک‌کننده و تقریبا هر چیزی که یک گیمر بدان نیاز دارد را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

ما در سری ROG مادربردهای X299، نوآوری‌های جدیدی را به همراه آورده‌ایم؛ قابلیت‌های مربوط به اورکلاک و خنک‌کنندگی در حالت مایع و بادی به همراه هدرهای پمپ جداگانه برای قدرت بخشیدن به خنک‌کننده‌های سیکل باز تنها بخشی از این قابلیت‌ها می‌باشند. افزون بر این موارد کنترل هوشمند فن برای بهینه‌‌بودن عملکرد فن‌ها و هر چه کمتر شدن نویز آن‌ها نیز تدارک دیده شده است. از طریق قابلیت ۵-Way Optimization نیز می‌توان تنها با یک کلیک سیستم را بهینه‌سازی و اورکلاک کرد!

در سری ROG مانند گذشته، امکان شخصی‌سازی نورپردازی مادربرد از طریق LEDهای موجود بر روی آن و همچنین قابلیت Aura Sync تعبیه شده است. چند هدر نیز برای تغذیه نوارهای RGB LED گذاشته شده و علاوه بر تمام این‌ها، قابلیت همگام‌سازی نورپردازی بر روی مادربرد، کارت گرافیک، ماوس، کیبورد و به‌طور کلی رنج وسیعی از ابزارهایی که سازگار با قابلیت Aura هستند، وجود دارد.

با آخرین نسل فناوری SupremeFX، ضبط صدای واضح برای استریمرها بسیار آسانتر می‌شود. همچنین شکاف‌های PCIe مقاوم‌شده با فناوری SafeSlot از هرگونه آسیب‌دیدگی مادربرد در برابر کارت ‌گرافیک‌های سنگین محافظت خواهد کرد. امکانات مادربردهای سری ROG به اینجا ختم نشده و قابلیت‌های بسیار عالی در زمینه Raid، درگاه‌های مختلف، شبکه گیگابیتی، WIFI آنبرد و همچنین سازگاری با حافظه‌های Intel Optane در نظر گرفته شده است.

سرسخت، لوکس و کارامد، سری TUF و PRIME

و اما سری Prime و TUF برای کاربران متفاوتی ساخته شده‌اند. مادربرد Prime X299-Deluxe برای افراد حرفه‌ای و کسانی ساخته شده‌است که می‌خواهند در آن واحد همه چیز را داشته باشند و مادربرد Prime X299-A نیز قادر است تمام نیاز حرفه‌ای ها را پوشش دهد. مادربردهای سری Prime نیز از قابلیت‌های متنوعی مانند امکانات گوناگون برای نظارت بر سیستم‌ خنک‌کننده، هدرهای پمپ، قابلیت ۵-Way Optimization، نورپردازی Aura RGB، فناوری SafeSlot، امکانات بی‌نظیر صوتی و امکانات مرتبط با Raid بهره می‌برند. این مادربردها همانند سری ROG با حافظه‌های Intel Optane سازگار می‌باشند.

ایسوس مادربرد TUF X299 Mark 1 را نیز طراحی کرده که با قابلیت‌های حفاظتی و آرمور بسیار قوی و امکانات خنک‌کنندگی پیشرفته، خود را از تمام رقبا جدا کرده است و سطح جدیدی از حفاظت و استقامت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در عین حال مادربرد TUF X299 Mark 2 هم برای افرادی ساخته شده که در کنار استقامت و ماندگاری قصد دارند سیستم خود را از بقیه متمایز سازند. در آینده مادربردهای جدیدتری از این دو سری عرضه خواهد شد. مادربردهای سری TUF برای ماندگاری و استقامت بالا طراحی شده‌اند و قادر هستند در مکان‌هایی با شرایط سخت همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. اجزای این سری به‌طور ویژه انتخاب می‌شوند و نسبت به قطعات مادربردهای معمولی بسیار قدرتمندتر هستند. ایسوس این مادربردها را به نورپردازی Aura RGB نیز مزین کرده و همچنین قابلیت‌های متنوعی را نیز برای آن‌ها تدارک دیده است. در آینده مادربردهای بیشتری از سری Prime و ROG عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....