حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین آل این وان لنوو رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

در نشست خبری با حضور خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات ،شرکت بهین تکنولوژی از جدیدترین آل این وان  لنوو به نام m700z رونمایی کرد.  از ویژگی های برتر این محصول می توان به صفحه مانیتور ۲۰ اینچی AntiGlare ضد انعکاس نور و پردازنده قابل تعویض اشاره کرد. M700z یک دسکتاپ رومیزی نیرومند است که اخیرا توسط لنوو معرفی شده است . باریکی بدنه،صرفه جویی در مصرف انرژی،افزایش راندمان پردازنده،استفاده از حافظه ذخیره سازی و وای فای پیشرفته و همچنین افزایش زاویه دید صفحه نمایش از دیگر ویژگی های این محصول لنوو است که توسط بهین تکنولوژی به مدت یکسال گارانتی خواهد شد.

در این نشست حمید توسلی مدیرعامل شرکت بهین تکنولوژی با بیان این که  سال جاری بیست و پنچمین سال فعالیت بهین تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات است گفت:ابتدا ما بر روی محصولات فوجیتسو فعالیت بسیار قابل توجه ای را در بازار انجام داده ایم اما بیش از ۵ سال است که برندهای دل و لنوو را نیز به سبد محصولاتمان اضافه کردیم.

وی افزود:با توجه به نیاز سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی به این نتیجه رسیده ایم که محصول آل این وان  لنوو می تواند  سهمی از نیاز ماهانه ۷۰۰۰ دستگاه کشور را تامین کند و با توجه به مشخصات بارز این محصول که حتی آزمایشات نظامی ۸۰۲G را پشت سر گذاشته است فروش قابل توجهی را پیشبینی خواهیم کرد.

توسلی در ادامه از ساخت و بهره برداری کارخانه صنایع بهین در تولید SKD این محصولات خبر داد و اظهار داشت:با مذاکراتی که با لنوو داشته ایم کارخانه ای را تاسیس و به زودی به بهره برداری خواهیم رساند تا بتواند تولید این محصول را به سمت بومی سازی شده پیش ببرد.

وی اضافه کرد:با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۶ به عنوان “اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال” شرکت بهین تکنولوژی به سمت تولید خواهد رفت و انتظار می رود با حمایت سازمان های ذی صلاح در این امر بتوانیم نیاز فناوری اطلاعات کشور را در حوزه آل این وان برطرف کنیم.

گفتنی است این لنوو M700Z با قابلیت سفارش ماژولار از هفته آینده در ایران به فروش خواهد رسید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

ظاهرا این شرکت میخواد خودش all in one تولید کنه که بیشتر شبیه مونتاژه . چون قراره مادربورد و cpu و رم و (فک کنم ) نمایشگرو بیاره و اینجا فقط قاب دورشو طراحی کنه .ب اسم خودش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....