حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتفلیکس دیگر به گوشی های روت شده سرویس نخواهد داد.

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی

به نظر میرسد که آخرین نسخه نتفلیکس دسترسی به اپلیکیشن اندرویدی خود را برای دستگاه های روت شده قطع کرده است. اگر چه اگر که قبلا اپلیکیشن آن را روی دستگاه روت شده خود نصب کرده اید؛ همچنان می‌توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

هفته پیش نتفلکیس آپدیت جدید خود را همراه با لیست تغییرات عجیبی منتشر کرد: ” نسخه ۵ فقط با دستگاه های تایید شده توسط گوگل که تمام نیازمندی های اجرای اندروید را دارند، کار خواهد کرد
مدت کوتاهی بعد از رونمایی نسخه جدید نتفلیکس، بسیاری از کاربران دستگاه های اندرویدی  درگوگل پلی استور گزارش ناسازگاری این اپلیکیشن با دستگاه خود را ثبت کردند. اگر چه که بسیاری فکر می‌کنند که این یک باگ کوچک است، نتفلیکس برای این مشکل توضیحی منتشر کرده است.
با آمدن نسخه ۵، ما کاملا روی Widevine DRM که توسط گوگل تهیه شده است تکیه کرده ایم؛ بنابراین، بسیاری از دستگاه هایی که توسط گوگل تایید نشده اند و یا روت شده اند و به نوعی تغییر کرده اند با آخرین نسخه ما کار نخواهند کرد، و این کاربران دیگر اپلیکیشن نتفلیکس را در پلی استور نخواهند دید. 
همانطوری که اشاره شد، در حالی که دسترسی به اپلیکیشن نتفلیکس در گوگل پلی استور برای تمام دستگاه های روت شده اندرویدی متوقف شده است، اما نسخه پیشین این اپلیکیشن، همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی