حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی لایت : نه مسیج نه ایمیل نه پیچیدگی ، در اندازه کارت اعتباری

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ترنجی

بدون تردید، ساده ترین تلفن دنیا، لایت فون می باشد، که در اواخر ماه می رونمایی خواهد شد. بودجه پروژه تولید این گوشی از طریق کیک استارتر تامین شد و کسانی که از این پروژه حمایت مالی کردند از ژانویه امسال در حال دریافت گوشی های خود  هستند و بقیه افراد می‌توانند با ۱۵۰ دلار این گوشی را تهیه کنند و باید برای سرویس دهی آن ماهیانه ۵ دلار  بپردازند. حقیقتا این گوشی بسیار ساده است، اما شما نیازی به گرفتن شماره جدید ندارید چون این گوشی تماس های های ورودی از گوشی عادی شما بوسیله یک اپلیکیشن دریافت خواهد کرد.

برای روشن شدن موضوع باید بگوییم که Light که شرکت تولید کننده این گوشی است نباید با سازندگان دوربین شانزده لنزی ۵۲ مگاپیکسلی که نام انها هم light بود اشتباه گرفته شود.

با گوشی لایت می‌توانید به دوستان خود زنگ بزنید و به زنگ های آنها پاسخ دهید، می‌توانید ۹ شماره ذخیره کنید، ساعت را به شما می‌گوید، و طبق گفته سازندگان آن، می‌تواند تا ۳ روز در حالت استند بای زنده بماند(!! ). به همین سادگی! نه مسیج، نه ایمیل، نه اپلیکیشن های عادی، نه دوربین، نه موزیک پلیر و نه بهم ریختگی مخصوص گوشی های عادی! در شرایطی که بقیه سازندگان اسمارتفون ها به سمت تولید گوشی های بدون لبه و یا تولید سرفیس فون ها متمایل هستند، لایت فون به سمت دیگری در حال حرکت است.

 

این گوشی به اندازه کارت اعتباری است، و در رنگ های سفید و مشکی به بازار می‌آید، و طوری طراحی شده است تا هم کارا باشد و هم در دنیای اسمارتفون ها گم نشود! حقیقتا این گوشی احتمالا برای افرادی که نمی‌خواهند اسمارتفون بسیار گرانشان بشکند و یا گم شود بسیار مفید خواهد بود!

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
A100

ایده هوشمندانه ای بود
افرین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی