حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین فصل فروش سال سامسونگ – قول پرچمداری جدید در اواخر سال

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار


امروز سامسونگ گزارش درامدش را در ربع اول سال ۲۰۱۷ منتشر کرد و میتوان گفت وضع سامسونگ بسیار خوب است، این کمپانی از کل بیزینس خود حدود ۸٫۷ میلیارد دلار سود کرده، اما سود قسمت موبایل در حقیقت نسبت به آخر سال ۲۰۱۶ سقوط کرده، البته سامسونگ در زمستان  ۲۰۱۷ به نسبت زمستان قبلی گوشی های بیشتری را فروخته است!

 

به عبارت دیگر: سامسونگ تعداد بیشتری را فروخته اما در آمد کمتری داشته، مشکل را البته میتوان در علاقه ی مشتریان به گلکسی اس ۸ جستجو کرد که هفته پیش عرضه شد، سامسونگ همچنین مجبور بود قیمت گلکسی اس ۷، پرچمدارش که حالا کم کم در حال از یاد رفتن است را کمتر کند. اما با این آمار فروش بالا هم فروش گلکسی اس ۷ کم شد و دلیلش احتمالا منتظر ماندن طرفداران برای عضو جدید خانواده اس بوده است. به هر حال سامسونگ این فروش چشم گیر را مدیون گوشی های میان رده و با قیمت متوسط اش است!

 

در هر صورت فصل اول سال ۲۰۱۷ در بین بهترین فصل های سال های مختلف برای این کمپانی دوم است! و بخش عظیمی از این فروش را باید مدیون فروش نیمه رسانا ها و بخش صفحه نمایشش باشد، قبلا کمپانی پیش بینی کرده بود که حدود ۸٫۸ میلیارد سود خواهد کرد که حال میبینیم تقریبا به آن رسیده است.

 

و در آخر، این کمپانی کره ای قول عرضه ی یک پرچمدار جدید در نیمه دوم سال را داده، برای کسانی که با سامسونگ آشنا نیستند باید گفت که اینکار برای سامسونگ عادی است ، سامسونگ پرچمدار سری اس خود را در بهار و پرچمدار سری نوت خود را در پاییز به بازار ها می‌رساند! به عبارت دیگر گلکسی نوت ۸ که شایعات بسیاری پیرامونش پخش شده بود احتمالا واقعی است و چند ماه دیگر آماده فروش خواهد شد، البته باعث تعجب نیست چون سامسونگ قبلا نیز گفته بود که پس از فاجعه ی گلکسی نوت ۷ ، قرار نیست سری نوت ها به کلی کنار گذاشته شوند،  البته هنوز چیزی به طور رسمی تایید نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
avernus

MOAZEZ تو که زیر همه ی پستای سامسونگ شایعه و دروغ مینویسی بیا اینجام یه چیزی بگو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی