حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکولوکِ(Echo Look) آمازون، در مورد لباستان نظر میدهد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های داغ

آمازون به تازگی از دستگاه جدیدی که از الکسا بهره میبرد رونمایی کرد. شاید باور کردن کاربرد این دستگاه برای شما سخت باشد: یک دوربین اندازه گیری دقیق که در مورد لباس شما قضاوت میکند و در مورد آن نظر میدهد! با ترنجی همراه باشید.

در واقع این محصول یک بلندگوی هوشمند اکو است که به آن دوربین افزوده شده و قابلیت اندازه گیری عمق و محو کردن پس زمینه را دارد. شما میتوانید با استفاده از دوربین از خودتون عکس قدّی بگیرید تا بعدا آن را مشاهده کنید و یا از الکسا بخواهید که فیلم کوتاهی ضبط کند.

ولی یک ویژگی دیگر هم در این دستگاه وجود دارد: “چک کردن استایل” (Style Check) با استفاده از ” الگوریتم های پیشرفته یادگیری ماشین” و ” مشاوره از متخصصان مد” بین دو لباس شما، بهترین را انتخاب میکند. انتخاب های صورت گرفته توسط دستگاه بر اساس اندازه ، سبک و مد روز صورت میگیرد و قرار است که این تصمیمات با گذر زمان هوشمندتر شوند.

شما بر اساس لباس های روزانه ای که میپوشید پیشنهاداتی را دریافت خواهید کرد. همچنین دستگاه برای پیدا کردن برند ها و سبک های متفاوت به شما کمک میکند. البته تمام چیزهایی که الکسا قبلا قادر به انجام آنها بود که شامل هزاران مهارت گوناگون میشود هم درون Echo Look قرار دارد.

Echo Look در حال حاضر تنها با داشتن دعوت نامه در دسترس است که یادآور نحوه‎ی عرضه‎ی اولین بلندگوی اکو میباشد. این دستگاه ۱۹۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ آیا بنظر شما کاربردی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی