حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی برادری بزرگتر برای Mi 6

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، شیائومی، مطالب ترنجی

شرکت چینی شیائومی بالاخره از پرچمدار جدیدش، Mi 6 در مراسمی رسمی رونمایی کرد. شاهکار جدید این شرکت با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ کوالکام و ۶ گیگابایت رم در ویترین فروشگاه ها قرار می‌گیرد. شایعاتی در مورد برادر بزرگتر  این اسمارتفون  (Mi 6 Plus) نیز شکل گرفته، که البته حرفی از آن در مراسم رونمایی زده نشد. با این حال Mi 6 Plus در چین ثبت شده و گواهی گرفته است. احتمالا در آینده نزدیک شاهد رونمایی آن به جهان باشیم.

شکی نیست که Mi 6 قدرت رویارویی با گوشی های مطرح بازار را حداقل با توجه به مشخصات آن روی کاغذ دارد. ولی با وجود صفحه ۵٫۱۵ اینچی،احتمالا آنچنان نظر فبلت دوستان را به خود جلب نخواهدکرد. اینجاست که مدل احتمالی Mi 6 Plus با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی دست به کار می شود. گواهینامه Mi 6 Plus در چین به شکل قانونی تایید شده و احتمالا این گوشی تولید هم شده ولی هنوز زمان رونمایی آن مشخص نیست.

با توجه به اطلاعات قبلی، احتمالا در این اسمارتفون صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی  با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ (فول اچ دی) تعبیه شده‌است. احتمالا برخی ناراحت خواهند شد زیرا اکثر فبلت های امروزی دارای صفحه نمایش های Quad HD هستند؛ ولی در صورتی که به این مساله از دید مثبت نگاه کنیم شیائومی با استفاده از رزولوشن سطح پایین تر فول اچ دی  قیمت های پایین خود را حفظ می‌کند و مصرف باتری را نیز کاهش  می‌دهد. این گوشی احتمالا دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

احتمالا در این مدل نیز مانند برادر کوچکتر چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۶ گیگابایت رم تعبیه شود. همچنین همانند مدل کوچک تر شاهد دو مدل با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهیم بود. با توجه به این تشابهات می توان گفت مدل معمولی و پلاس فرق چندانی ندارند.
احتمالا این گواهی ثبت، نشان دهنده معرفی این گوشی است و در صورتی که اخباری پیرامون این گوشی به دست ما رسید حتما شما را باخبر خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadpesar

می ۶ رو میخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی