حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از ماه آینده دیگر Concept updates برای سونی اکسپریا ایکس عرضه نخواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سونی

شاید نام Concept updates برای شما تازه باشد اما اگر یکی از دارندگان سونی اکسپریا ایکس باشید، به احتمال زیاد می‌دانید که این شرکت برای کاربران اروپایی خودش آپدیت‌هایی را به عنوان Concept updates عرضه می‌کرد تا بتواندیک سری قابلیت‌های جدید و نرم‌افزار‌های تازه را برای کاربران چند مرحله زود‌تر عرضه کند تا پس از کسب بازخورد مناسب به سراغ عرضه عمومی بروند اما پس از انتشار Android 7.1.2 به نظر می‌رسد دیگر نباید منتظر دریافت آپدیت جدیدی باشیم. در ادامه با ترنجی باشید.

آپدیت‌های Concept updates به عنوان برگ‌های برنده این شرکت در مقابل تاخیر در بروزرسانی شناخته می‌شود تا کسانی که تشنه دریافت سریع تغییرات هستند بتوانند از این طریق راضی شوند. سونی از این طریق توانسته بود آپدیت‌هایی به مراتب پایدار تر را عرضه کند تا پس از عرضه نهایی کمتر کاربری به مشکل بربخورد.

از بعد دیگر، آپدیت‌های مذکور حس و حال دستگاه‌های نکسوسی را برای کاربران ایجاد کرده بود اما با توجه به اخبار منتشر شده این سبک بروزرسانی دیگر عرضه نخواهد شد اما سونی تایید کرده است که آپدیت‌های امنیتی برای دستگاه اکسپریا ایکس کماکان عرضه خواهد شد.

به نظر ما این حرکت مقدمه‌ای برای تغییرات مثبت خواهد بود. شاید برنامه‌ای منسجم‌تر برای کاربران در نظر گرفته شده باشد. البته می‌توان گفت که شاید هم این پروژه با شکست رو به رو شده است. در هر صورت اکسپریا ایکس دستگاهی با صفحه‌نمایش ۵ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰p در کنار Snapdragon 650 و ۳GB از جمله دستگاه‌های شناخته شده سونی به شمار می‌رود. نظر شما چیست؟ آیا شما این سری آپدیت را دریافت می‌کردید؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

از این به بعد این طرح برای گوشی xz premium قرار هست اجرا بشه و x دیگه اپدیت های مفهومی رو دریافت نمیکنه و فقط فریمور اصلی رو دریافت میکنه
نه اینکه به کلی این طرح دیگه اجرا نشه!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....