حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اضافه شدن جستجو تجاری محلی در برنامه شماره‌گیر گلکسی اس ۸

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

زمانی که شماره تلفن رستوران یا موسسه تجاری محلی را بخواهید، چه‎کارمی‎­کنید؟ ممکن است به صورت آنلاین شماره را جستجو کنید و شاید قبل از اینکه به چیزی که می­‎خواستید برسید، مجبور باشید چندین لینک مختلف را ببینید. این کار فرآیند دست‎وپا گیری است چرا که به صورت معمول برای انجام آن مجبور به سوئیچ کردن بین چندین برنامه‌ی مختلف می‌شوید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در برخی کشورها، به دست آوردن این اطلاعات، برای صاحبان گلکسی S8، بسیار آسان است. همکاری سامسونگ با هییا (Hiya) منجر به ایجاد زبانه‌ جدیدی به نام “اماکن” در برنامه شماره‎گیر بومی در کنار زبانه تماس‎ها شده است.

سرویس طراحی‎شده با هییا بیزینس پروفایل، زبانه اماکن از موقعیتی که در آن قرار دارید استفاده کرده و کسب و کارهای نزدیک به شما را در شاخه‎های مختلفی مانند مالی، بهداشت، خودرو، خدمات عمومی، رستورانها، خرید و غیره لیست می‌کند.

کاربران فقط باید محلی که می‎خواهند تماس بگیرند را بزنند و برنامه شماره‌گیر بومی ادامه کار را انجام خواهد داد. این برنامه خیلی ساده و درعین حال مفید است.

یکپارچگی هییا بیزینس پروفایل با گلکسی S8، این برنامه را در دسترس کاربران ۲۷ کشور در سراسر دنیا ازجمله ایالات متحده قرار خواهد داد، در ایالت متحده تمامی ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت به‌جز verizon از این برنامه پشتیبانی می‌کنند. این اولین همکاری هییا و سامسونگ با هم نیست. هییا، در شماره‌گیر گلکسی نوت ۷، برنامه تشخیص اسپم و شماره تماس گیرنده را ارائه داد.

نظر شما درمورد این برنامه چیست؟ دوست دارید در ایران هم اجرا شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohaamad

پرچمدار شیائومی معرفی شده ، بعد شما این خبرای مسخره از اس هشت میزارید؟ چرا اینجوری شده سایت، یاد گذشته بخیر

ss

اخه چینی بنجل اهمیت داره
با ان اسم مسخرش شامپویی خخخخخخخخخخخ

alex

عزیز من کشور خودت همین شامپویی هم نداره و فقط یه مشت دزد تحویل میده بعد به این چینی ها که دارن قدرت نمایی می کنن می گی بنجل همین بنجل ها هستن که جی ال ایکس میسازن برات به اسم کشورت فروخته میشه تو ایران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی