حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارتفون اندرویدی اندی روبین در GFX Bench مشاهده شد

اندی روبین، پدر اندروید، در حال کار بر روی اسمارتفون اندرویدی رده بالا است، که انتظار می‌رود تبدیل به رقیبی برای گوگل پیکسل و اپل آیفون شود. اخیرا تصاویری از  این گوشی منتشر شد و همچنین در GeekBench هم از آن بنچمارک گرفته شد، امروز اما نام این گوشی در GFX Bench مشاهده می‌شود.

گوشی Essential FIH-PM1 (اسم کمپانی ای که این گوشی را تولید می‌کند Essential Products است) طبق شایعات دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است؛که طبق GeekBench  رزولوشن ۱۳۱۲ * ۲۵۶۰ دارد، که نسبت ابعادی ۸۰:۴۱ را تولید می کند. چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ نیز قلب تپنده ی این گوشی است. پردازنده ای ۸ هسته ای با کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز، همچنین وظیفه انجام کار های گرافیکی بر عهده یک جی پی یو Adreno 540 است. در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، رم ۴ گیگ برای این گوشی در نظر گرفته شده که البته امیدواریم این دستگاه با حافظه داخلی های بیشتری نیز در دسترس قرار گیرد.

در پشت این گوشی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جا خوش کرده و در جلو، دوربین ۸ مگاپیکسلی آماده سلفی گرفتن است. دوربین پشتی قابلیت اتوفوکوس ندارد! با استناد به GFXBench ، NFC در این گوشی پشتیبانی می‌شود و این گوشی همراه با اندروید ۷ به بازار می‌آید. گزارش ها نشان می‌دهند که قابلیت های خاصی نیز قابل اضافه کردن به این گوشی از طریق پورتی خاص که برای اینکار تعبیه شده نیز هستند و همچنین احتمالا این گوشی از تکنولوژی ای همانند ۳D Touch آیفون بهره خواهد برد.

این اسمارتفون توسط Foxconn تولید انبوه می‌شود (همانطور که در اسم این گوشی نیز پیداست، FIH مخفف Foxconn International Holdings است) و احتمالا در اواسط امسال به بازار راه می‌یابد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی