حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از HTC One X10 منتشر شد؛ دستگاهی با یک باتری بسیار بزرگ

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، شایعات

من همیشه روند رونمایی دستگاه‌های پرچمدار را دوست داشتم. در ابتدای سال الجی، سامسونگ و اچ تی سی پرچمداران خود را معرفی می‌کرند و مقایسه‌های بسیار جالبی را مرور می‌کردیم اما امسال اچ تی سی از این میدان دوری کرده و شاهد خبر خاصی از این برند تایوانی نیستیم. اگر خوشبینانه نگاه کنیم، باید منتظر رونمایی از یک دستگاه پرچمدار در یک مراسم اختصاصی باشیم و اگر بدبینانه نگاه کنیم، امسال اچ تی سی گوشه‌گیر تر شده است. در ادامه همراه باشید.

U Ultra و U Play به عنوان دو دستگاه صرفا جهت حضور در بازار معرفی شدند اما دستگاه اصلی شرکت به نام HTC U قرار است رونمایی شود و به چند شایعه و تصویر بسنده کرده‌ایم. اما به نظر می رسد این شرکت برنامه‌های مخفیانه دیگری هم در سر دارد. یکی از دستگاه‌هایی که به نظر می‌رسد تا مدتی دیگر رونمایی شود،  HTC One X10 خواهد بود.

انتظار داریم در همین سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از  HTC One X10 باشیم. evleaks در توییتی تصویری را از این اسمارت‌فون منتشر کرده است:

اینطور که به نظر می‌رسد با دستگاهی بزرگ رو به رو هستیم که ضخامت قابل توجهی دارد. هر چند بیشتر اسمارت فون‌های پرچمدار کنونی به سمت نازکی تمایل پیدا کردند به نظر می‌رسد که اچ تی سی اصالت را در دستور کار قرار داده است مگر این که این دستگاه پرچمدار نباشد و بر روی نکته خاصی قصد تمرکز باشد. گفته می‌شود HTC One X10 یک باتری بسیار حجیم دارد که خیال شما را تا دو روز راحت خواهد کرد!

از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچ با رزولوشن full HD ، پردازنده MediaTek Helio P10 و ۳ گیگابایت رم اشاره کرد. دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی مشخصات اصلی دستگاه را کامل خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا اچ تی سی شانس مجدد حضور قدرتمند در بازار را دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

وای خدا این اچ تی سی کی میخواد سرعقل بیاد اخه چرا با هلیو؟
پردازنده های اسنپ که حالا دیگه ۱۴ نانومتری هم شدن واینقدکم مصرفن رو بزارحیف گوشی نیست اونم گوشی اچ تی سی با این کیفیت بالا که با پردازنده مدیاتک باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....