حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت الجی جی ۶ در یک ویدیو جذاب رسمی

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

الجی جی ۶ دستگاهی است که از نظر مقاومت تمرکز خاصی روی آن شده است. گواهی IP68 از مهم ترین موارد اضافه شده به آن است. الجی در یک ویدیو جذاب اقدام به معرفی این قابلیت ها کرده است که واقعا دیدنی است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

الجی جی ۶ با بدنه شیشه ای و طراحی جدید ارایه شده که قابلیت شارژ وایرلس را به این دستگاه اضافه نموده است. شیشه گوریلا گلس نسل ۵ هم برای پشت این دستگاه استفاده شده و در جلوی آن اما نسل سوم این شیشه مقاوم به کار برده شده است. شاید جالب باشد که بدانید شیشه دوربین از نوع گوریلا گلس نسل چهار است!

علاوه بر این مقاومت بالا در بازه زیاد دمایی یکی از قابلیت های مهم برای استفاده قابل اعتماد در همه شرایط است. همچنین اشاره مستقیم به دوربین دوگانه و زاویه دید عریض آن می‌شود. درنهایت نمایشگر فول ویژه این دستگاه نیز مورد توجه الجی بوده است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat id=”93DtR”]

مقاومت یک موبایل در شرایط مختلف چقدر برای شما اهمیت دارد؟ چه قابلیتی در الجی جی ۶ (LG G6) برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafapanahi

عالی بود
خیلی خوشم اوند

MOAZEZ

کلکسیونی از گوریلا ها. متاسفانه صفحه نمایشش از بدترین نوع گوریلا ساخته شده که بسیار خش پذیره و درجه خش پذیریش ۵ هست و دوربینشم ازگوریلا۴ که بدک نیست ولی پشتش عالیه چون گوریلا گلس۵ درجه خش پذیریش ۸ هست و یک نمره از دراگون تریل بیشتر هست. من xzpبخرم نه گلس میچسبونم و نه ژله ای براش میخرم چون گوریلا۵ واقعا سخت جونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)