حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس ۸ با ۶ گیگ رم بیشتر از ۱۰۰۰ دلار است!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر شما یکی از افرادی بودید که   برای تصمیم سامسونگ  مبنی بر ارائه ورژن سامسونگ اس ۸ با ۶ گیگ رم فقط در چین متاسف شدید این قسمت از خبر باید حال شما رو بهتر کند با ترنجی همراه باشید.

قیمت مدل بزرگتر سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس فاش شد ؛ قیمت ان ۱۰۳۰ دلار یا  ۱۱۵۵۰۰۰ وون کره جنوبی است!

با وجود اینکه این مدل ، مدل انحصاری چین است ؛ قیمت ان  در خبر گذاری EtNews به وون کره جنوبی مطرح شده است.  مثل قبل که شنیدیم ؛  این مدل با قابلیت اضافه کردن کارت حافظه اضافی می اید.

تا اینجا تنها رنگ انتخابی  برای این ورژن میدنایت بلک بوده است. پیش سفارش ها با سامسونگ DeX dock می ایند ، در حالیکه پیش سفارش های غربی با Gear VR رایگان  می ایند!

 

 

حرکت برای فروش ورژنی از اس ۸ با ۶ گیگ رم فقط در چین ، در بسیاری از موارد به عنوان جوابی برای برند های محلی مثل Vivp وOppo  توجیه می شود که که اخرین دستگاه های انها ویژگی های مشابه های ارائه کرده اند. هنوز در بسیاری از موارد قابل بحث است که اصولا ایا همچین مقدار رمی برای اسمارتفون ها نیاز است و یا خیر ؟

چند هفته پیش  مدیر عامل  هواوی ادعا کرد که :

۴ گیگ رم برای اسمارتفون ها زیاده روی است!

اگر چه اسمارتفون P10 plusادعای این مدیر عامل را زیر سوال میبرد! در هر موردی قیمت بالابیشتر مشتری ها را از خرید ان منصرف میکند ، پس سوپرایزی نیست که نوع دیگر این دستگاه در پخش جهانی دیده نمی شود

نظر شما چیه؟ ۶ گیگ رم برای اسمارتفون ها مقدار زیادی است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
taha

حقم داره.
گوشی خوب تولید میکنه و قیمت خوبم میگیره

bboy

این مدل با حافظه ۱۲۸ گیگ هست و DeX Dock

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی