همزمان با سالگرد ۱۴۰ سالگی تشکیل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسمی برای اهدای جایزه ملی کیفیت (ICTINQA) فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز برگزار شد. در ششمین دور از برگزاری این جایزه ملی که شرکت ارتباطات زیرساخت مجری برگزاری آن بود ، از میان ۲۰ شرکت ۱۶ شرکت توانستند به مرحله اخذ گواهی نامه نایل آیند. جایزه ملی کیفیت در سه سطح سطح اهتمام، سطح اشتهار و سطح تندیس برگزار میشود که شاتل در سطح تندیس آن شرکت و موفق به دریافت لوح سرآمدی و تندیس برنزین جشنواره در کیفیت ارایه خدمات اینترنت پرسرعت(ADSL2+) شد.
شرکت هایی موفق به دریافت لوح سرآمدی و تندیس این جشنواره میشوند که در ارزیابی کمیته جایزه ملی کیفیت امتیازی بالای ۵۰۰ را در فرایندهای کیفی خود دریافت کرده باشند. در نهایت نیز این شرکتها به کمیته مشترک جایزه ملی کیفیت و سازمان ملی استاندارد معرفی شده تا بعد از بررسیهای لازم تندیس سرآمدی INQA به آنها تقدیم شود. جواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت و عضوشورای سیاستگذاری کمیته جایزه ملی کیفیت در مراسم اهدای این جایزه با تاکید بر اهمیت ممیزیها در حوزه فناوری و اطلاعات تصریح کرد: جایزه ملی کیفیت شاخصی است که به ما کمک می کند که از میزان رضایت مشتریان از سرویس خودآگاه شویم. گفتنیست شاتل تنها دارندهی پروانهی ارتباطات ثابت (FCP) است که در جشنوارهی یادشده به سطح تندیس دست یافته است.
😐
شاتل و کیفیت و عدم کلاهبرداری!!!