حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنجی با ظاهری جدید و دلپذیرتر ؛ تغییرات در راه اند…

نوشته

7 سال قبل | 20 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ترنجی

بعد از گذشت تقریبا چند ماه ، تیم ترنجی به این نتیجه رسید که زمان آن رسیده که ترنجی لباس های عیدی خودش را به تن کند.

در قالب جدید تمام سعی ما بر راحتی هرچه بیشتر کاربران ( البته مسلما تا حدی که دست ما باز بوده است ) بوده و در تلاش هستیم تا روز به روز آن را بهتر کنیم.

تقریبا ۳۱ ساعت از آپلود شدن قالب جدید و فعال شدن آن روی سایت میگذرد که البته خالی از استرس هم نبود! داشتن مخاطبان بسیار مسلما مسئولیت هایی به همراه دارد و برای همین ما نمیتوانستیم هیچ زمانی را تلف کنیم زیرا تک تک ثانیه هایی که دسترسی شما عزیزان از ترنجی را قطع کرده بودیم برای ما بسیار مهم و حیاتی به شمار می آمد.

اول ماجرا با مشکلات و باگ های ریز و درشت قالب برخورد هایی نه چندان دوستانه داشتیم که خیلی سرزده سراغمان آمدند.

اما خب مشکل اصلی ماجرا از جایی شروع شد که تصمیم گرفتیم تغییرات بزرگتری توی همین قالب جدید ایجاد کنیم و خب … بوووووم!!! ترنجی از دسترس همه حتی ما هم خارج شد.

با هزار بدبختی بالاخره دلیل از دسترس خارج شدن ترنجی را پیدا کردیم و آن را رفع کردیم ، اما اینبار تغییرات قالب اعمال نمیشدند ( با تشکر بسیار از صدرای عزیز بابت اون چک باکسی که فعال کرده بودند ) !

به هر حال بعد از این همه سختی و رفع تمامی باگ های شناخته شده ، ترنجی را دوباره در دسترس همگان قرار دادیم تا به حیات شادمان خود ادامه دهد.

بگذریم…

بعد از گذشت ۳ سالی که از تولد ترنجی میگذرد ، هنوز راه زیادی تا رسیدن به قله داریم و در این راه بیشتر از هر چیز دیگری به کمک شما همراهان همیشگی ترنجی ، که ما را در شرایط سخت تنها نگذاشتید ، داریم.

تا یادمان نرفته است ، این را هم بگوییم که در صورت مشاهده هرگونه باگ و مشکل در قالب یا داشتن انتقاد نسبت به آن ، خیلی خوشحال میشویم که ما را از آنها مطلع نمایید تا به بهترین شکل در خدمت شما باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ZOOMMOBILE.IR

خسته نباشین این قالب از قالب قبلی منظم تره و سرعتشم بهتره،فقط یه مشکلی که داره تو قسمت با ترنجی صحبت کن هم گفتم اونم اینه که موقع ورود منتقل میکنه به پیشخوان وردپرس که زیاد خوب نیست بهتره انتقال بده به صفحه اول یا صفحه ای که قبل از ورود توش بودیم،بازم میگم سایت عالی شده موفق باشین

peyman_gh_Asl

سلام سایت بسیار خوب عالی شده و خواستم چند تا نظر بدم
۱- به پیشنهاد بنده اگر امکانش باشه رنگ پس زمینه سایت رو از سفید به یک رنگ دیگر تغییر دهید چرا که اکثر سایت ها پس زمینه سفید دارند و واقها کسل کننده میشه یا حالت مطالعه در روز شب قرار دهید
۲- امکان ورود با گوگل میل و یاهو میل هم قرار دهید تا لاگین شدن راحت تر بشه و نظرات بیشتر بشه
و اگر مورد اول امکانش باشد پیشنهاد میدم یک نظر سنجی کنید

etemadian

سلام جناب موسی پور
آقا خسته نباشید سایت عالیه
من از اولین روزهای تولد ترنجی همراهش بودم تغییراتی که در طی این سه سال دیدم همه رو به جلو و به سوی بهتر بودن بوده که از این بابت کار بروبچه های ترنجی ارزشمند و ستودنی است .
پیشنهاد من :
– حتما تم سایت رو از سفید به یک رنگ ملایم مثل طوسی و خاکستری ، آبی کمرنگ ، کرمی کم حال …. تغییر دهید .
– یک کادر کوچک در گوشه ای از صفحات ترنجی نام کاربر دیده بشه خیلی بهتره تا کاربر بدونه الان تو سایت هست یا نه البته میتونه یک پیام مثبت مثل : سلام کاربر …. یا دوست عزیز ….. یا همراه عزیز ترنجی ….. و یا هر پیامی که خودتون صلاح میدونید باشه .
– مطالب سایت بدون هر گونه مرز و کادری در کنار و روی همدیگر چیده شده اند اگر میشد که هر مطلب کادری جدا داشته باشد یا تم رنگی متفاوت با کادر کنارش داشته باشد در زیبایی و خوانایی مطالب سایت تاثیر فوق العاده مثبتی خواهد داشت .
– مطلب آخر هم اینکه به آقا صدرای عزیز و آقایان سینا و آقا جلیل و سرکار خانم جهاندار و عارف خان و دیگر دوستان ترنجی سلام برسونید .
برای یکایک شما آرزوی توفیق دارم .
پاینده باشید و شادمان

ZOOMMOBILE.IR

داداش منم دقیقا مثل شما فکر میکردم کاربرا تو سایتم از طریق تاپ بار وردپرس متوجه وارد شدنشون تو سایت میشن که بعدا متوجه شدم این مورد رو فقط مدیر ها و اونایی که دسترسی ویرایشگر رو دارن تاپ بار وردپرس رو میبینن،الان تو ترنجی هم کاربرا اون تاپ بار رو نمبینن،و اینکه بخش ورود و خروج فقط تو صفحه ی اول هست و تو بقیه ی قسمت ها فرد نمیتونه لاگین کنه، این آیدی تلگرام من هست بیزحمت یک پیام بدین سوالی داشتم ازتون telegram.me/zoommobile_owner
ممنون

جلیل جعفری

سلام
مخلص جناب اعتمادیان هم هستیم.

Mostoul

سلام بعضی وقتا یه مطلب لود میشه ولی فقط پس زمینه سایت مشخص میشه. نه هدر بالا مشخصه و نه مطلب فقط یه صفحه طوسی مشخصه. باید چند بار رفرش کنم تا لود بشه.
جالب اینجاس که موبایل فرندلی بازش میکنه در اون حالتی که توضیح دادم.
سایت خیلی عالی شده. خسته نباشید.

نیما

بسیار عالی شده سایت.
تا حالا مشکلی ندیدم.
ایشالا که در آینده هم مشکلی پیش نیاد ????????

سروش نصرپور

سلام!
خیلی بهتر شده ولی جای یه اسلایدر خالیه

armin sat

خیلیییی بهتر شده،امیدوارم به دوران اوجش برگردی ترنجی البته نباید دیگه جانب داری برند کنی

Alivafaei

طراحی قبلی سایت واقعا بد بود به خاطر ظاهر و نوع طراحی سایت خیلی وقت بود نمیومدم نه من فکر میکنم خیلی از مخاطبانشو از دست داد البته نوع پوشش خبری هم مثل قبل نبود و ضعیف کار میشد این مورد هم نقش داشت در کم شدن بازدیدکنندگان سایت اینجا امروز گفتم یه سر بزنم دیدم ظاهرش عوض شده در کل خیلی بهتر شده ولی هنوز جای کار داره ولی همینم خوبه
به امید رشد دوباره ترنجی

نیما

یه چیز ریز ،
لوگو سایت توی مرورگر نشون داده نمیشه. (توی قسمت تب ها)
این رو هم رفع کنید که دیگه سنگ تموم میشه.

lili2015

قالب خوبیه،ولی بازم جای کار داره
تو صفحه اصلی سعی کنید مطالب رو کمی کشیده تر بشن،منظور پهنای مطالبه،خیلی کوچیکیه،فقط تبلیغات و پربازدیدترین ها بیشتر تو دیده
یه مورد قبل از این موارد مورد ثبت نام بود نمیشد ثبت نام کرد همش اخطار میداد که کد امنیتی اشتباهه در حالی که اینطور نبود

lili2015

راستی تصاویر هر مطلب رو میشه کاری کرد که بیاد کنار و مطلب جلوش قرار بگیره،اینطور خیلی بهتره اونجوری جلوی تصویر خالیه و تو ذوفه

semicolon

خدا رو شکر که عوض شد.. قبلی خیلی خسته کننده بود خصوصا که اسکرول میکردی بعد لود میشد..
این قالب خیلی ساده تر و حرفه ای تر هست، فقط اون مطلبای داخل هدر بالا اگر یک یکم بیان پایین تر و تداخل شون با هدر کمتر شه به نظر من بهتر میشه.. (البته دلیل خاصی ندارم براش!)
امیدوارم به اوج برگردید..

REZA

با سلام خسته نباشید
این قالب خیلی بهتره،یکم سرمون شلوغه کمتر به ترنجی سرمیزنم ولی خوب باز سر میزنیم!
اینکه تعداد اخبار داره بیشر میشه خیلی خوبه بیشتر از ابنم که بشه عالی تر میشه

majidshamsi313

قالب قشنگیه ولی یه مشگل اساسی داره:
اینه که وارد سایت که میشی با دکمه های جهت کیبورد اسکرول به پایین نمیشه حتما باید با موس به پایین بری لطفا درست کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)