حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی از Xperia XA1 و XA1 Ultra رونمایی کرد؛ کیفیت برتر دوربین در رده گوشی‌های میان‌رده

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، سونی

امروز از دو مدل فوقِ میان‌رده در سری تازه‌‌سازی‌شدهٔ « X» رونمایی کرد؛ Xperia XA1 و برادر ۶ اینچی‌اش Xperia XA1 Ultra. XA1 و XA1 Ultra که بر مبنای موفقیت مدل‌های XA در سال گذشته ساخته‌ شده‌اند، دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند از جمله طراحی بدون حاشیه برای بیشترین بهره‌گیری از صفحه‌ای که تمام عرض بدنهٔ گوشی را در برمی‌گیرد؛ دوربین‌هایی که ارزش جایگاه پیشرفته و ممتاز را دارند و پردازشگرهای هشت‌هسته‌ای.

عکس‌هایی فراتر از انتظار بگیرید

تخصص دوربین وام‌گرفته از بخش دوربین‌های دیجیتال Sony،‏ دوربین پشتی پیشرویی در هر دو گوشی XA1 و XA1 Ultra ارائه کرده است. دوربین‌هایی با وضوح بالای ۲۳ مگاپیکسلی همراه با  حسگر بزرگ ۲٫۳/۱ اینچی Exmor™RS برای موبایل، لنز روشن F2.0 و قابلیت فوق‌العادهٔ نور کم. طی مسیر راه‌اندازی دوربین از حالت اماده‌به‌کار ۰٫۶ ثانیه و بسیار سریع است و فوکوس خودکار ترکیبی به‌طور شگفت‌انگیزی سریع و دقیق است. بنابراین غیرمنتظره‌ترین لحظات هم همیشه در فوکوس باقی می‌مانند.

۱۲_Xperia_XA1_Ultra_gold_camera_components

دوربین‌های جلویی زیرساختار دنیای سلفی هستند و در Xperia XA1 دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض ۲۳ میلی‌متری به شما اجازه می‌دهد همهٔ تحرکات را حتی در یک سلفی گروهی، به تصویر بکشید؛ بدون اینکه کسی از قلم بیفتد. XA1 Ultra به دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر نوری به‌منظور حذف اثر لرزش دست و بهبود سلفی‌ها در نور کم و همچنین فلاش سلفی هوشمند برای روشن‌کردن طبیعی چهرهٔ شما، مجهز است. هر دو مدل از طریق قابلیت «شاتر دستی» به شما اجازه می‌دهند به‌آسانی با تکان دادن دست سلفی بگیرید.

زیبایی از یک لبه تا لبهٔ دیگر

طراحی بدون حاشیه که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، طوری بهبود یافته است تا خطای دید، سطحی بی‌پایان و یکپارچه را رقم بزند و خمیدگی آن به قرارگیری عالی آن در دست‌تان کمک می‌کند. در XA1 صفحهٔ ۵ اینچی ۷۲۰ پیکسلی HD و در XA1 Ultra صفحهٔ ۶ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی Full HD که کل عرض گوشی را در بر می‌گیرد، با فناوری‌های نمایشگر پشتیبانی می‌شوند تا تجربهٔ تماشای واضحی را ارائه کنند.

صنعتگری Sony با پرداختی دقیق در پشت و روی دستگاه که گویی به شکل الماس تراش خورده است، همراه با گزینش موادی مانند آلومینیوم در طرفین که حسی عالی را در دستان ایجاد می‌کند، به‌وضوح دیده می‌شود.

ایجاد عملکردی که در تمام طول عمر دوام می‌یابد

این دو گوشی با پردازشگرهای هشت‌هسته‌ای Mediatek که به‌طور مؤثری از انرژی استفاده می‌کنند، تجربه‌ای روان در اختیارتان قرار می‌دهند. چه در حال مرور وب باشید یا تماشای ویدیو یا مشغول به انجام به بازی دلخواهتان.

هم XA1 و XA1 Ultra برای حصول اطمینان از عملکرد بادوام در طول عمر تلفن هوشمند طراحی شده‌اند. Qnovo Adpative Charging سلامت باتری را پایش می‌کند و جریان شارژ را بر اساس آن تنظیم می‌نماید تا از آسیب به باتری جلوگیری شود و عمر آن بیشینه گردد. در عین حال حالت Stamina با غیرفعال کردن برخی عملکردها و افزایش طول عمر باتری، هنگامی که واقعاً به باتری‌تان نیاز دارید، شارژ آن را حفظ می‌کند.

۱۶_Xperia_XA1_Ultra_gold_dual_view

قابلیت «پاک‌کنندهٔ هوشمند» Sony با پاک‌کردن خودکار حافظهٔ نهان و برنامه‌های بی‌استفاده، هشیارانه عملکرد و حافظهٔ دستگاهتان را مدیریت می کند تا به بهترین سرعت و عملکرد بدون افت در طول زمان، دست یابد. علاوه بر این هر دو مدل از شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و تنها با چند دقیقه شارژ کردن، ساعت‌ها شارژ در اختیارتان قرار می‌دهند.

آسان‌کردن زندگی

«اقدامات Xperia» تازه‌ترین قابلیتی است که به دستگاه‌های Xperia شامل  XA1 و XA1 Ultra افزوده شده است . هدفش یادگیری الگوهای استفادهٔ شماست تا زندگی روزمره‌تان را با پیشنهاد تنظیمات قابل شخصی‌سازی و راهکارهای شخصی‌شده آسان سازد. به‌عنوان مثال زمانی که به تخت‌خواب می‌روید، Xperia شما روال معمول مدت زمان خواب شما را یاد می‌گیرد و به‌طور خودکار روشنایی صفحه و صدای تماس‌ها را تنظیم می‌کند.

 عرضه

Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra از بهار ۲۰۱۷۱ با Android N در زمان عرضه، در دسترس خواهند بود. این گوشی‌ها با پرداخت مدرن۲ در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی و طلایی ارائه خواهند شد. هر دو مدل دارای طیفی از لوازم جانبی سازگار از جمله کیف و پایهٔ شیک در رنگ‌های سفید و مشکی هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....