حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«اوپو» بازار چین را از دست «اپل» گرفت

بر اساس اعلام شرکت پژوهشی IDC (شرکت بین‌المللی داده International Data Corporation) که در زمینه تجزیه و تحلیل محصولات سازندگان دستگاه‌ها‌ی فناوری اطلاعات، ارتباطات راه دور، تکنولوژی مصرف کننده و توسعه نرم‌افزار فعالیت می‌کند هم‌اکنون محبوب‌ترین گوشی هوشمند در چین «اوپو» است.

گزارش این شرکت حاکی است که اوپو بیشترین میزان عرضه گوشی را در سال ۲۰۱۵ داشته است و همین باعث شده تا از شرکت‌های قدرتمندی همچون شیائومی و هوآوی نیز پیشی بگیرد.

اوپو حتی از شرکت مطرح و نامدار اپل نیز جلو افتاده است به طوری که برای نخستین بار سقوط اپل را به رتبه چهارم رقم زده است.

۳۳۶۷۴-۸cd9ac70

پنج شرکت برتر اوپو، هوآوی، ویوو، اپل و شیائومی در مجموع شاهد افزایش سهم خود از بازار از ۴۶ درصد به ۵۷ درصد در سال ۲۰۱۵ بوده‌اند.

بیشترین سهم را در میان این شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند اوپو و ویو داشته‌اند چون توانسته‌اند رشد فزاینده‌ای در بازارهای چین، هند و آسیای جنوب شرقی داشته باشند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33674/oppo-becomes-chinas-top-smartphone-maker-apple-sales-decline/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
etemadian

سلام
چین با جمعیت ۱٫۶ میلیاردی به تنهایی یک دنیا محسوب میشه اینکه یک شرکتی بتونه از بزرگانی چون : هوآوی، اپل و شیائومی و سامسونگ ( که اسمش در رتبه بندیها نبود ) پیشی بگیره باید خیلی قدرتمند باشه ، ظاهرا ( اوپو ) تو ایران ناشناخته است ولی تو چین خیلی محبوبه . آفرین به مدیریت و برنامه ریزیش .

milad.danesh

این به خاطر کیفیت بالای این محصولات نیست چینی ها از محصولات ساخت کشورشون بی نهایت حمایت میکنن حتی توی صنعت خودروسازیشون هم که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستن باز هم از محصولاتشون بسیار استقبال میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار