حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی تب S3 با قلم S Pen عرضه می‌شود

چند روز قبل سامسونگ اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور خواهد داشت، جایی که با توجه به شایعات این شرکت از تبلت جدید اندرویدی گلکسی تب S3 رونمایی خواهد کرد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

گزارش شده که گلکسی تب S3 از یک قلم S Pen نیز بهره خواهد برد؛ این ویژگی مطمئناً وجه تمایز محصول جدید خانواده S تبلت‌های سامسونگ با محصولات پیشین از این خانواده خواهد بود. هرچند این اولین بار نیست که سامسونگ یک تبلت همراه با قلم را عرضه می‌کند، مانند چیزی که در گلکسی تب A ده اینچی شاهد بودیم اما در محصول جدید خانواده تبلت سامسونگ برخلاف محصولات پیشین هیچ جایی برای نگه داری این قلم درون تبلت تعبیه نشده است و احتمالاً این قلم به‌عنوان یک لوازم جانبی جداگانه عرضه خواهد شد.

گلکسی تب S3 با سیستم‌عامل اندروید توقا پیش‌فرض عرضه می‌شود و پردازنده‌ی آن اسنپدراگون ۸۲۰ یا اگزیونوس ۷۴۲۰ خواهد بود. همچنین ۴ گیگابایت حافظه رم، نمایشگر ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ * ۱۵۳۶ و در دو نسخه وای فای و LTE به بازار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا گلکسی تب S3 مدل‌های کوچک‌تر نیز خواهد داشت یا خیر؟ اما درهرصورت زمان زیادی تا رونمایی رسمی این محصول در تاریخ ۲۶ فوریه باقی نمانده و به‌زودی تمام جزئیات این دستگاه رسماً منتشر خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Tab-S3-S-Pen-stylus_id90694″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش