حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت تمام فلزی ایسوس معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسوس، برندهای مطرح فناوری، تبلت

ایسوس هم‌اکنون اعلام کرده است که دو گوشی هوشمند اندرویدی را در اوایل سال جاری میلادی با نام‌های ZenFone AR و ZenFone 3 Zoom موجود خواهد کرد و در همین ضمن این شرکت تایوانی جدیدترین تبلت خود موسوم به ZenPad 3S 10 LTE را به تازگی به جهانیان معرفی کرده است.

تبلت ZenPad 3S 10 LTE که به اختصار Z500KL نامیده می‌شود را نباید با گونه دیگری از تبلت که بازZenPad 3S 10 LTE نام دارد اما نام اختصاری آن  Z500M است، اشتباه گرفت. این تبلت سال گذشته با تراشه پردازشگر از نوع ۶ هسته‌ای ۲٫۱ گیگاهرتزی MediaTek MT8716 معرفی شد.

تبلت جدید ایسوس مجهز به موتور پردازنده اسنپدراگون ۶۵۰ شش هسته‌ای ۱٫۸ گیگاهرتزی شرکت کوالکام است که در کنار آن کارت گرافیک Adreno 510، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به کار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت پریمیومی باید به بدنه تمام فلزی و ضخامت ۶٫۷۵ میلی متری آن اشاره داشت. وزن این تبلت ۴۹۰ گرم است و از یک باتری ۷۹۰۰ میلی آمپر ساعتی توان می‌‌گیرد که به کاربر خویش تا ۱۶ ساعت کار می‌دهد و تا ۱۵۰ ساعت نیز در حالت آماده به کار می‌ایستد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Metal-clad-Asus-ZenPad-3S-10-LTE-tablet-with-Snapdragon-650-CPU-4GB-RAM-announced_id90318″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mo.Ja

ترنجی جان اسنپ ۶۵۰ شانزده هسته ای نیست
۶ هسته ای هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار