حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز همکاری مشترک مدیا پردازش و هوآوی ؛ نماینده‌ رسمی و عرضه‌کننده‌ گوشی‌های هواوی در بازار ایران

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

طی مراسمی با حضور خبرنگاران و در محل مجتمع کورش تهران، شرکت هواوی از آغاز همکاری خود با شرکت مدیا پردازش خبر داد و در این مراسم طرفین از اهداف خود در این همکاری و راه‌‌کارهای اندیشیده شده جهت بهبود عرضه کالا در بازار سخن گفتند. شرکت مدیا پردازش با اخد نمایندگی شرکت هواوی و تأسیس واحد خدمات پس از فروش در حال ارائه سرویس به دیوایس‌های این برند بوده و در حال حاضر بسیاری از این محصولات توسط مدیا پردازش به بازار ارائه شده‌اند.

از جمله این محصولات به گوشی پرچمدار Mate 9 اشاره کرد که اولین بار با کارت گارانتی مدیا پردازش در بازار عرضه شد. این شرکت همچنین قصد دارد در آینده دو مدل برتر Mate 9 Pro و Mate 9 Porsche Design را نیز به بازار ایران عرضه کند.

در این مراسم Ray Yao مدیر کشوری (Country Manager) هواوی، بابک فیاض مدیر کل فروش هواوی در ایران همراه با مزدک ابراهیمیان مدیر محصول مدیا پردازش و نوذری مدیر محصول هواوی در مدیا پردازش حضور داشتند.

بابک فیاض، دسترسی آسان‌تر فروشگاه‌های خورده‌فروشی به محصولات هواوی را یکی از سیاست‌های این شرکت دانسته و آغاز همکاری جدید با مدیا پردازش را در راستای این سیاست توصیف کرد. بدین‌‌ترتیب با تسهیل دسترسی خورده‌فروشان به کالای هواوی امکان کنترل آسان‌تر بر قیمت‌ها نیز در بازار نیز فراهم شده و در آینده با تأسیس برند‌شاپ‌ها و توزیع گسترده‌تر محصول، این ایده هرچه بیشتر توسعه پیدا خواهد کرد. نوذری، مدیر محصول هواوی در مجموعه مدیا پردازش نیز گفت: مدیا پردازش با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲ هزار فروشگاه در سرتاسر کشور استراتژی‌های اصلی خود را بر پایه اصولی همچون حمایت از حقوق مصرف‌کننده‌گان، قیمت‌گذاری رقابتی، رشد سهم بازار و افزایش مزیت‌های رقابتی استوار کرده است.

img_2512

گفتنی است؛ نتایج فعالیت مدیاپردازش در این حوزه بسیار درخشان بوده است. به طوری که شرکت توانست ظرف مدت ۲ سال، سهم بازار بزرگی را در زمینه فروش لپ تاپ به دست آورده و به یکی از موفق ترین فعالان بازار ICT ایران تبدیل شود. در عین حال، اگرچه موفقیت مدیاپردازش در به دست آوردن یک سهم بازار چشمگیر، به خودی خود دستاورد بسیار بزرگی برای شرکت محسوب می شود، اما در عین حال تجربه بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه، شرکت را به سطحی از هوشمندی ارتقاء داده است که به وقایع صورت گرفته در بازار جهانی احاطه کامل داشته و بتواند تحولات مهم آینده بازار ICT را تشخیص داده و پیش بینی نماید.

با تکیه بر این ویژگی، این شرکت توانسته است در هر مرحله، چرخش های عمده صورت گرفته در بازار را شناسایی و متناسب با آن ها تصمیمات راهبردی مناسبی را اخذ نماید.

از جمله، این شرکت همزمان با تحولات اساسی بازار ICT در جهان و سهم چشمگیری که تبلت ها و موبایل های هوشمند از بازار لپ تاپ تصاحب کردند، حتی با وجود سهم بازار بزرگی که در زمینه فروش لپ تاپ در ایران داشت، تصمیم به یک تغییر مهم راهبردی گرفت و فعالیت خود را به عنوان یکی از نمایندگان رسمی توزیع و فروش محصولات موبایل LG در ایران آغاز نمود. در این راستا شرکت مدیا پردازش با اتخاذ رویکردی نوین در بازار موبایل و با بکارگیری نیروی انسانی متخصص و با تجربه و الگوبرداری از شرکت‌های موفق و برتر، توانست رشد سریع، مناسب و قابل توجهی را رقم بزند.

img_2508

رویکرد فرآیندی، تفکر سیستمی و برنامه‌ریزی استراتژی محور در مدیا پردازش، نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی و کمی فروش موبایل LG در ایران داشت که قطعا و بدون شک، بزرگترین دستاورد آن، ادامه فعالیت شرکت از سال ۲۰۱۴ به عنوان تنها نماینده رسمی توزیع و فروش موبایل LG در ایران بوده است. مطالعه و نیازسنجی بازار موبایل ایران و استخراج خواسته‌ها و حساسیت‌های مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی، مبنای جهت‌گیری و تصمیم‌گیری‌های استراتژیک مدیا پردازش بوده است که از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی فروشگاه‌های برند موبایل LG که “برند شاپ” نامیده می‌شوند و فروشگاه‌های ستاره مدیا پردازش که با عنوان “استارشاپ” شناخته می‌شوند اشاره نمود.

هم اکنون، مدیا پردازش با تفکری نو و عملکردی نوین و با شناخت هوشمندانه فرصت‌های جدید، ‌رشد و توسعه پایدار را در سازمان نهادینه ساخته و آن را جزیی پیوسته از فرآیندهای عملیاتی خود نموده است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

واقعا من نمیتونم بفهمم که چرا این همه تعدد گارانتی در برندهای مختلف هست
مگه هواوی مستقیما تو ایران فعالیت نداره؟
مگه ارکان ارتباطات و پارس مایکروتل قبلا نماینده رسمیش نبودن؟
من تا حالا چندین بار خواستم نمایندگی از کمپانی های مختلف بگیرم اما به خاطر تعدد نماینده ها و شرکت ها و قیمت های گزاف محصولاتشون که به صورت واسطه جنس رو عرضه میکنن، پشیمون شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....