حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Redmi Note 4X شیائومی در TENAA دیده شد

شیائومی اسمی آشنا برای دوستداران تکنولوژی و گوشیهای هوشمند است که این روزها بسیار خوب جای خودش را در بازار گوشیهای هوشمند باز کرده است و توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود بکشاند. برند شیائومی در تمامی زمینه ها بسیار خوب عمل کرده است که شامل گوشی و گجت های هوشمند نیز می شود و همینطور دلیل موفقیت این برند چینی را می توان در ارائه محصولاتی با قدرت و باکیفیت در عین حال با قیمتی بسیار پایین دانست.

چندی پیش در منبع خبری GsmArena خبری منتشر شده است و طی این مطلب عکس و مشخصات فنی احتمالی گوشی هوشمند Redmi Note 4X به بیرون درز شده است که به بررسی آنها می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

طی خبر منتشر شده گوشی هوشمند Redmi Note 4X شیائومی همراه با اطلاعاتی از آن در TENAA دیده شده است که این اطلاعات لو رفته به شرح زیر می باشد :

با توجه به اطلاعاتی که درز شده است، قرار است این گوشی جدید شیائومی برای بخش پردازنده خود از چیپست Snapdragon 653 یا Mediatek Helio X20 استفاده کند که هنوز مشخص نیست کدام چیپست مورد استفاده قرار می گیرد و در کنار این پردازنده مرکزی یک رم ۴ گیگابایتی نیز وجود دارد. قسمت حافظه داخلی این گوشی با دو گزینه ۳۲/۶۴ گیگابایت حجم رو به رو است و به یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز می باشد.

گوشی هوشمند Redmi Note 4X

گوشی هوشمند Redmi Note 4X

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_4x_is_now_tenaa_certified-news-22410.php”]gsmarena[/button] [button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_redmi_note_4x_image_leaks_confirms_rumored_specs-news-22401.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........