حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستیار هوشمند گلکسی S8 با اپلیکشین‌های این محصول تلفیق خواهد شد

حتماً به یاد دارید که سامسونگ دستیار هوشمند جدیدی را به‌تازگی با نام عجیب Bixby معرفی کرده و قرار است در گلکسی S8 کار خود را آغاز کند. بر اساس آخرین اخبار ظاهراً این دستیار هوشمند تقریباً در تمامی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض پرچم‌دار بعدی سامسونگ تلفیق خواهد شد که منجر به عملکرد یکپارچه‌تر در این محصول می‌شود؛ همچنین به‌احتمال فراوان Bixby جایگزین S Voice در گلکسی S8 خواهد شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

گزارش شده که Bixby به میزان قابل ملاحظه‌ای پیشرفته‌تر و از لحاظ محتوایی نیز آگاهانه‌تر از دستیار فعلی محصولات سامسونگ یعنی S Voice عمل می‌کند. به‌عنوان مثالی از قابلیت‌های این دستیار هوشمند، گفته شده که کاربر می‌تواند درخواست یک عکس بخصوص را با تمام جزئیات از درون اپلیکیشن گالری پیش‌فرض سامسونگ داشته باشد.

دستیار هوشمند Bixby با استفاده از تکنولوژی‌های مختلفی از جمله Viv، دستیار هوشمندی که امسال توسط شرکت سامسونگ خریداری شده، تولید شده است. جالب است بدانید که گروه تولیدکننده‌ی Viv همان گروه تولید کنند اپلیکیشن اولیه Siri هستند که در سال ۲۰۱۰ توسط اپل خریداری شد.

بر اساس شایعات سامسونگ برای معرفی خانواده‌ی گلکسی S8 در ماه آوریل آینده برنامه‌ریزی کرده است. در مقایسه با گلکسی S7 انتظار می‌رود که تغییرات سخت‌افزاری مهمی از جمله نسبت ۹۰ درصدی نمایشگر به بدنه، اسکنر اثرانگشت ترکیب شده با صفحه‌نمایش، رم ۸ گیگابایتی و حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را در سری جدید پرچم‌داران سامسونگ شاهد باشیم.

بی‌صبرانه منتظر ملاقات با قابلیت‌های خانواده‌ی گلکسی S8 سامسونگ هستیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-new-digital-assistant-Bixby_id89423″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش