حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چهار گوشی هوشمند که در سال ۲۰۱۷ تحت عنوان نوکیا عرضه می شوند

کمپانی نوکیا قرار است در سال ۲۰۱۷ ورود پر مشغله ای را داشته باشد از این جهت که قرار است چهار گوشی هوشمند خود را در سطح های متفاوت عرضه کند که در ادامه مطلب به بررسی اطلاعات لو رفته از آنها می پردازیم .

اولین گوشی از بین چهار گوشی هوشمندی که قرار است در بازار گوشی های هوشمند تحت عنوان برند نوکیا تولید شوند گوشی هوشمند نوکیا D1C است که طبق گزارشات داده شده توسط منبع خبری ، این گوشی هوشمند در دو نسخه متفاوت عرضه می شود که تفاوت آنها در صفحه نمایش و ظرفیت این دو نسخه است ، با ترنجی در بررسی اطلاعات این دو نسخه همراه باشید .

اولین نسخه قرار است برای صفحه نمایش خود به یک پنل ۵٫۵ اینچی که کیفیت Full HD را به نمایش می گذارد ، مجهز باشد و ۳ گیگابایت نیز رم دارد و قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار دارد اما مدل ارزان تر آن ۱۵۰ دلار قیمت دارد که به یک صفحه نمایش ۵٫۰ اینچی با کیفیت HD مجهز است و بخش رم نیز از ۲ گیگابایت حجم پشتیبانی می کند . اما از مشخصات فنی یکسان این دو نسخه نیز باید به بخش پردازنده که از چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ با فرکانس پردازشی ۱٫۴GHz استفاده می کند ، اشاره کرد که در کنار این پردازنده نیز یک چیپست Adreno 505 وظیفه واحد پردازش گرافیکی را بر عهده دارد . و در آخر باید به دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز نگاهی داشته باشیم .

طبق گزارشاتی که در منبع آمده است قرار است سومین و چهارمین گوشی که از بین چهار گوشی هوشمند نوکیا در سال ۲۰۱۷ عرضه می شوند ، به یک صفحه نمایش که محدوده آنها ۵٫۰ تا ۵٫۷ اینچ است ، مجهز باشند و این صفحه نمایش های به کار گرفته شده از کیفیت QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ یا کیفیت FHD پشتیبانی می کنند .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Four-Nokia-branded-smartphones-tipped-to-arrive-in-Q2-and-Q3-2017_id89420″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
senior

عشقم جونم نوکیا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........