حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز ۸۵ برای میت ۹ از سوی DxOMark

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، هواوی

Dxomark  نامی آشنا برای عکاسان و متخصصان این حرفه است که به عنوان یک مرجع تخصصی در زمینه دوربین های عکاسی، نقدهای موشکافانه ای از دوربین ها به عمل می آورد. این مرجع در کنار بررسی فوق حرفه ای دوربین های عکاسی، به بررسی دوربین گوشی های هوشمند نیز می پردازد که نتیجه نقدهای آن همیشه جذاب و دیدنی بوده است.

میت ۹ که از جدیدترین محصولات کمپانی هواوی محسوب می‌شود موفق به کسب امتیاز مجموع ۸۵ از DxOMark شده است. براساس گزارش آزمایشگاه DxOMark، تصاویر گرفته شده با دوربین هواوی میت ۹ می‌تواند جزئیات بسیار خوبی را به کاربر ارائه دهد. در کنار وضوح خوب تصاویر گرفته شده، ترکیب دوربین دوگانه از تعادل نور سفید بسیار خوب و دقیقی نیز بهره می‌برد. البته وقتی بخواهید در محیط باز عکس‌برداری کنید که هوا ابری باشد به مشکلات جزئی برخواهید خورد.

کمپانی هواوی توانسته در میت ۹ به خوبی عمل کرده و دوربین با کیفیتی برابر با استانداردها روانه بازار کند. این موضوع را متخصصان آزمایشگاه DxOMark نیز با امتیاز مجموع ۸۵ تایید کرده‌اند.

«موهولی ناگی»، یکی از بزرگان عکاسی جهان، می گوید:« بی سواد آینده کسی است که عکاسی نداند». براساس گزارش DxOMark به نظر می رسد، هوآوی با به دست آوردن این رتبه، به صورت جدی در حوزه تقویت دوربین گوشی های هوشمند خود وارد شده و به طور حتم با استقبال مخاطبان خود و علاقمندان عکاسی مواجه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sars

سلام پس نتیجه لیگ چی شد هیچ خبری دیگه نیست؟؟؟???????

MOAZEZ

مونده حالاحالاها برسه هواوی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....