حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدیدی از پرچمدار الجی منتشر شد : احتمال وجود رم ۶ گیگابایتی در الجی G6

کمپانی الجی همیشه به نوآور بودن در عرصه تکنولوژی مخصوصا در زمینه گوشی های هوشمند معروف بوده است و همیشه سعی کرده که در عین حال که با رقیبان خود رقابت می کند ، متفاوت باشد و از این مسابقه عقب نماند .

کمپانی الجی با ارائه گوشی هوشمند G5 خود و همچنین طراحی ماژولاری آن توانست طرفداران بسیار زیادی را به سمت گوشی پرچمدار خود بکشاند از این جهت که شما با در دست داشتن الجی G5 تنها یک گوشی هوشمند معمولی را در دست ندارید بلکه می توانید از طراحی ماژولاری آن استفاده های بسیار زیادی بکنید . کمپانی الجی با دریافت بازخورد های خوب از الجی G5 ، تصمیم گرفت تا نسل G6 را قدرتمند تر عرضه کند تا طرفداران خود را نا امید نکند و انتظارات آنها را بر آورده کند .

چندی پیش نیز در خبر های منتشر شده توسط ترنجی مشاهده کردید که گوشی ال‌جی G6 اواخر ماه فوریه و یا اوایل ماه مارس سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد و همینطور در خبر کردیت سوئیس برآورد کرد؛ LG G6 سال آینده دست‌کم پنج میلیون گوشی فروش می‌کند مشاهده کردید که احتمال می رود گوشی الجی G6 دست کم فروشی برابر با ۵ میلیون دستگاه را داشته باشد . به تازگی در منبع خبری gsmarena خبری منتشر شده است که برخی مشخصات فنی گوشی الجی G6 را مشخص کرده است . در ادامه مطلب به بررسی این اطلاعات می پردازیم .

گوشی الجی G6

طبق عکس منتشر شده از ابعاد گوشی الجی G6 قرار است عرض این گوشی با گوشی الجی G5 برابر باشد اما طول آن ۷۲٫۴mm گزارش شده است و همینطور دکمه های تغییر صدا نیز همچنان در سمت چپ گوشی قرار گرفته است و ماژول دو دوربین نیز در پشت گوشی دیده می شود و در آخر باید گفت که طبق خبر پوشش داده شده در ترنجی قرار است گوشی الجی G6 به باتری غیر قابل تعویض مجهز باشد یعنی خلاف چیزی که در نسل فبل شاهد آن بودیم . از دیگر اطلاعاتی که برای این گوشی منتشر شده است باید به احتمال وجود رم ۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ نیز اشاره کرد .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/lg_g6_renders_leaked-news-22376.php”]gsmarena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........