حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باز هم گوشی Nokia D1C و باز مشخصات و تصاویر جدید این بار با اندروید ۷٫۰

تصاویر و مشخصات جدیدی در حد شایعه از گوشی تلفن همراه Nokia D1C لو رفته است. این گوشی هوشمند که قرار است بعد از فروش شرکت نوکیا از سوی مایکروسافت با نام تجاری نوکیا به بازار عرضه شود تاکنون حرف و حدیث‌های فراوانی به دنبال داشته است. نگاه غیررقابتی به گوشی‌های با نام نوکیا باعث شده تا تلفن‌های همراه این مارک تاکنون در بازار بخت و اقبال بلندی نداشته باشند.

انتظار این است که دو نسخه از گوشی D1C در بازار موجود شود؛ یکی از این دو گوشی میان‌رده‌ خواهد بود و دومی قرار است تا به عنوان پرچمدار معرفی شود. هر دو مدل نیز مجهز به سیستم عامل ۷٫۰  اندروید نوقا خواهند بود.

sketch-of-the-mid-range-model

تصویری که از مدل میانه‌رده فاش شده است نشان می‌دهد که عکس این گوشی در کارخانه گرفته شده است (به دستکشی که فرد درون به دست کرده دقت کنید). این نسخه از گوشی Nokia D1C مجهز به پردازشگر سری Snapdragon 600، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

در کنار عکس منتشر شده، طرح‌هایی از هر دو مدل میان‌رده و پرچمدار نیز به بیرون درز کرده است. این در حالی است که پیشتر از این قرار بود که یکی این گوشی‌ها دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و دیگر ۵٫۵ اینچی و هر دو با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ باشد.

sketch-of-the-high-end-variant-reveals-a-front-facing-fingerprint-scanner

سوای از تفاوت موجود در اندازه صفحه‌های نمایش، تنها تفاوت دیگر میان این دو دستگاه به نظر می‌رسد در حسگر اثر انگشت در قسمت جلوی گوشی در مدل پرچمدار باشد و این که نمونه میان‌رده فاقد این قابلیت عرضه شود.

کلام آخر این که محصول نهایی Nokia D1C هر چه که باشد در همایش جهانی موبایل در لاس وگاس آمریکا عرض اندام خواهد کرد. همچنین قرار است که نمایشگاه تجاری سالانه این گوشی‌ها از ۵ تا ۸ ژانویه برگزار شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-D1C-images-and-specs-surface-again-Android-7.0-to-be-pre-installed_id89391″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار