حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه بوسه‌‌رسان برای گوشی‌های آیفون ابداع شد!

در کنار همه لوازم جانبی‌های مضحک و خنده‌داری که در یک سال گذشته طراحی و ابداع شد مردم بایست منتظر روزی می‌بودند که وسیله‌ای برای ابراز محبت نیز اختراع شود و در دسترس قرار گیرد.

آن روز از قرار فرارسیده است چون وسیله‌ای برای گوشی آیفون طراحی شده به اسم Kissenger (بوسه‌‌رسان) که بوسه کاربر را به شکل روباتیک به فرد مورد نظرش می‌رساند.

این وسیله که به لقب “نخستین بوسه‌رسان موبایلی” مفتخر شده است می‌توان با کمک نرم‌افزار iOS بوسه شما را برای کسی که او نیز مجهز به وسیله بوسه‌‌رسان است منتقل کند. این وسیله دارای نوعی پد برای دریافت بوسه کاربر است و زیر آن یک صفحه سیلیکونی با حسگرهای قوی قرار دارد که می‌تواند شدت بوسه کاربر را تشخیص دهد و پس از آن به هر جا که دل‌تان خواست ارسالش کند. پد این وسیله همچنین مجهز به فعال کننده‌هایی است که شرکت تولید کننده آن ادعا دارد حس یک بوسه واقعی را القا می‌کند.

دستگاه بوسه‌‌رسان قادر به تشخیص و ارسال سه نوع بوسه است:

بوسه زن و شوهری:

این نوع بوسه برای زن و شوهرهایی است که به دلایلی از هم دور افتاده‌اند و برای این که حضور یکدیگر را در کنار هم حس کنند می‌توانند بوسه‌های خاص زن و شوهری را با این وسیله برای هم بفرستند.

بوسه خانوداگی:

تشخیص این نوع بوسه اندکی درک نشدنی و عجیب است. تولید کننده دستگاه بوسه‌رسان برای تعریف این نوع بوسه تصویری دختری را نشان داده که در توکیو در حال بوسیدن گونه مادر بزرگ خویش است. کمی مصنوعی به نظر می‌رسد اما هر چه باشد بوسه است و حس‌اش منتقل می‌شود.

بوسه دوستانه:

در این حالت دوستان می‌توانند در مراسم‌هایی مختلفی که حضور دارند برای هم بوسه بفرستند. البته ظاهرا این بخش از بوسه به تمامی رایگان نیست و برای دریافت امکانات کامل آن کاربر باید نزدیک به پنج دلار پرداخت کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://bgr.com/2016/12/23/iphone-accessories-kissenger-app/”]bgr[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ss

اپل فقط به درد همین مسخره بازی ها میخوره

Fouzhan

?????

b@b@ck

/:

Saeed Mohammadipoya

خخخخخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار