حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل واچ و نسل جدید بند‌های پیشرفته آن ..!

بنا بر گزارشات ارائه شده توسط دفتر ثبت حق اختراع در ایالات متحده آمریکا (USPTO)، شرکت اپل در روز پنج شنبه با مراجعه به این دفتر و شرح اختراعی مبنی بر تولید نوعی گجت پوشیدنی (مچ بند) که در واقع مانند یک پکیج از فناوری‌های گونان عمل می کند، خواستار ثبت اختراع خود از مسئولین این دفتر شد.

از سوی دیگر با ترسیم جزئیاتی از این اختراع توسط اپل که از آن با نام “مکانیزم پیوست بند با پاسخ لمسی” یاد می کند، این گونه برداشت می شود که این شرکت در حال یکپارچه سازی برخی از تکنولوژی‌های تامین انرژی اپل واچ خود و یا حتی نسل جدیدی از یک گجت پوشیدنی نسل آینده می باشد که پیشرفت آن مستقیماً در گرو این بند می باشد.

در واقع این درخواست حق ثبت اختراع، به مطرح کردن طرحی درباره طراحی بازخوردی از یک موتور لمسی همانند سایر سخت افزارهای موجود در یک دیوایس می پردازد که می تواند شامل یک مچ بند یا حتی نوعی دیگر از یک گجت پوشیدنی باشد. بنابراین اندازه دستگاه می تواند کاهش یابد، این در حالی است که موقعیت‌های مختلفی از یک قطعه سخت افزاری می تواند جای خود را به لذت و تنوع بخشیدن به تجربه کاربر و بازخورد سیستم اطلاع رسانی از یک گجت پوشیدنی بدهد.

یکی از نمونه‌های که در اسناد ارائه شده درباره آن به شرح جزئیات پرداختند عبارت بود از یک بند که توانایی حرکت بغل به بغل بر روی مچ دست کاربر را دارد در حالی که خود دستگاه درست در مرکز مچ دست کاربر قرار گرفته باشد (بدون هیچ حرکت اضافی). این بند می تواند با تاثیر گرفتن از یک دیوایس لمسی پیشرفته که در سگک آن قرار داده شده است، یک حس وهم برانگیز از فشار (در جهت‌های مختلف) بر روی مچ دست کاربر این دستگاه ایجاد کند.

بند

در حال حاضر این موضوع کاملاً مشخص نشده است که آیا شرکت اپل قصد دارد از این طرح مفهومی، در اپل واچ سال آینده خود استفاده و بهره برداری نماید یا خیر؛ اما باید اضافه کرد که احتمال به کار بردن چیزی شبیه به یک بند ساعت همانند موردی که در قسمت بالا توضیح داده شد، برای نسل آینده اپل واچ، دور از ذهن نیست.

 تمامی ساعت‌های اپل مجهز به (hidden)، پورت داده آن در قسمت زیر بند می باشند که دارای شش پین جهت متصل شدن کانکتور عیب یابی و نیز متصل شدن نسخه نمایشی این ساعت به صفحه نمایش در فروشگاه‌های اپل می باشد؛ اما این چیزی نیست که برای کاربران دارای نکته قابل توجهی باشد. با این حال، پورت قرار داده شده در این دستگاه، قادر به انتقال داده‌ها بین اپل واچ و دستگاه‌های دیگر می باشد؛ بنابراین جای سوالی مبنی بر استفاده از این پورت جهت برقراری ارتباط با نوع جدیدی از بند‌های هوشمندی که قرار است در این دیوایس به کار گرفته شود، باقی نمی ماند.

نسل جدید این بند‌ها دارای سخت افزار یکپارچه جهت کمک کردن به باریک تر شدن دستگاه خواهند بود؛ همچنین در پی استفاده از این بند‌ها، کاربران آن دارای تجربه‌ای غنی و متفاوت خواهند شد. این درحالی است که در صورت تمایل شما می توانید آن را با نمونه ارزان تر جایگزین نمایید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Next-gen-Apple-Watch-could-be-high-tech-top-to-bottom-even-the-strap_id89313″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی