حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده الجی کا ۲۰۱۷ (LG K 2017) با چهار دستگاه رسما معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، حتما بخوانید

الجی خانواده کا (K) را برند جدید دستگاه های رده اقتصادی خود قرار داده است. این خانواده جایگزین خانواده محبوب الجی ال (L) شدند و دستگاه هایی با مشخصات مناسب برای رده قیمتی خود بودند. حال این خانواده برای سال ۲۰۱۷ به روز شده است و با چهار دستگاه قرار است که بازار دستگاه های اقتصادی و رده میانه را تحت کنترل داشته باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا با خانواده الجی کا ۲۰۱۷ (LG K 2017) آشنا شویم.

الجی کا ۱۰ ۲۰۱۷ (LG K10 2017)

خانواده الجی کا ۲۰۱۷ (LG K 2017) همانند اولین نسل این خانواده چهار عضو دارد. اولین عضو این خانواده الجی کا ۲۰۱۷، مدل کا ۱۰ ۲۰۱۷ است. LG K10 2017 با نمایشگر ۵.۳ اینچی و رزلوشن HD ارایه می شود. این خود سبب می شود که رده میانه رو به پایین جای بگیرد. چیپست به کار رفته در کا ۱۰ مدل MT6750 SoC است که هشت هسته ای بوده و پردازنده گرافیکی Mali-T860 دو هسته ای دارد. حافظه رم ۲ کیگابایت و حافظه داخلی بر خلاف انتظار ۳۲ گیگابایت است که خبر خوشحال کننده ای برای خریداران این دستگاه خواهد بود. برای دوربین ها الجی انتخاب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و دوربین جلو داشته است.

ابعاد الجی کا ۱۰ ۲۰۱۷ برابر ۱۴۸.۷*۷۵.۳*۷.۹ میلی متر است و وزن ۱۴۲ گرمی آن برای ابعادش کم به نظر می رسد و این خوب است. باتری کا ۱۰ ۲۰۱۷ برابر ۲۸۰۰ میلی آمپر بوده که به نسبت مشخصات کافی به نظر می رسد. بسیار خوب اینکه سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷ است و این نیز نکته با اهمیتی در فروش آن به شمار می رود. به لطف تولیدکننده های چینی که پای حسگر اثرانگشت را به دستگاه های پایین رده باز کرده اند، الجی کا ۱۰ ۲۰۱۷ نیز حسگر اثرانگشت را در قاب پشتی خود قرار داده است.

الجی کا ۸ ۲۰۱۷ (LG K8 2017)

کا ۸ ۲۰۱۷ عضو بعدی است که نمایشگر در اندازه ۵ اینچ و رزلوشن HD دارد. چیپست به کار رفته در این دستگاه اسنپدراگون ۴۲۵ است و حافظه رم و داخلی به ترتیب برابر ۱.۵ و ۱۶ گیگابایت است. دوربین ها برابر ۱۳ و ۵ مگاپیکسل برای دوربین اصلی و دوربین جلو است. ابعاد برابر ۱۴۴.۸*۷۲.۱*۸.۰۹ میلی متر است و وزن برابر وزن کا ۱۰ است.

کا ۸ همانند کا ۱۰ با اندروید ۷ ارایه می شود اما حسگر اثرانگشت دیگر در این مدل وجود ندارد. باتری نیز برابر ۲۵۰۰ میلی آمپر بوده که به نسبت انتخاب بدی به نظر نمی رسد.

الجی کا ۴ ۲۰۱۷ (LG K4 2017)

الجی کا ۴ ۲۰۱۷ با نمایشگر ۵ اینچ اما رزلوشن کمتر از اچ دی یا همان FWVGA یعنی ۴۸۰*۸۵۴ پیکسل است. چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ برای آن انتخاب شده و حافظه رم و حافظه داخلی برابر ۱ و ۸ گیگابایت است. دوربین اصلی و دوربین هر دو ۵ مگاپیکسلی هستند که نشان از تمرکز بر کاربران علاقه مند به گرفتن تصاویر سلفی دارد. متاسفانه سیستم عامل این مدل اندروید ۷ نیست و باید به اندروید ۶ قناعت کنید. باتری این مدل برابر کا ۸ ۲۰۱۷ بوده و ۲۵۰۰ میلی آمپر است.

الجی کا ۳ ۲۰۱۷ (LG K3 ۲۰۱۷)

کا ۳ ۲۰۱۷ آخرین و ارزان ترین عضو دستگاه های هوشمند الجی است. نمایشگر ۴.۵ اینچی به رزلوشن برابر نمایشگر کا ۴ ۲۰۱۷ یعنی همان FWVGA برای شما آماده شده است. از نظر مشخصات سخت افزاری چیپست و حافظه رم و داخلی همه چیز با کا ۴ ۲۰۱۷ یکسان است. دوربین جلو اما به ۲ مگاپیکسلی کاهش پیدا کرده است و دوربین اصلی برابر ۵ مگاپیکسل باقی مانده است. سیستم عامل نیز اندروید ۶ و در نهایت یک باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری برای آن در نظر گرفته اند.

نظر شما درباره این ۴ دستگاه الجی در خانواده الجی کا ۲۰۱۷ چیست؟ انتظارات شما را برآورده می کنند؟ به صورت مشخص می توان گفت که رقیب خانواده گلکسی جی (Galaxy J) سامسونگ هستند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/lg_officially_announces_2017_k_series_and_stylus_3_smartphones-news-22306.php”]GSMArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

چطور روش شده این گوشیا رو بده بیرون !!! صرف نظر از طراحی. همشونو میشه پایینرده حساب کرد

dalga

بعد انتظار داره فروش خوبیم داشته باشه
باز دم چینیا گرم اگه نبودن برندای مطرح اشغالاشونو به قیمت دل بخواهیشون قالب ملت میکردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)