حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات گوشی Galaxy C7 Pro بار دیگر در FCC رویت شد

کمپانی سامسونگ مانند روند هر ساله خود درگیر گوشی های هوشمند متنوع خود می باشد که قرار است در سال ۲۰۱۷ آن ها را به صورت رسمی عرضه کند .

از مهم ترین این گوشی های هوشمند که قرار است در سال جدید عرضه شود گوشی هوشمند گلکسی اس۸ می باشد که پرچمدار این کمپانی است و همچنین از گوشی های میان رده سامسونگ نیز باید به نسل ۲۰۱۷ خانواده گلکسی A اشاره کرد که تاریخ حدودی معرفی این گوشی ها در خانواده گلکسی A ، در پست ذکر شده آمده است و همچنین اطلاعات و مشخصات فنی تکمیلی سه گوشی گلکسی A5 ، A3 و A7 نیز پیوست شده است که می توانید بر آنها مروری داشته باشید .

اما به غیر از سه گوشی میان رده سامسونگ و پرچمدار معروف ، دو گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro نیز قرار است به جمع گوشی های تازه وارد این کمپانی بپیوندد و در پست ذکر شده نیز به مشخصات فنی لو رفته از این دو گوشی اشاره کردیم که دانستن این اطلاعات خالی از لطف نیست . به تازگی خبری در منبع PhoneArena منتشر شده است و نشان می دهد یک قدم دیگر به معرفی رسمی گوشی Galaxy C7 Pro نزدیک شده ایم که در ادامه مطلب این اطلاعات گوشی Galaxy C7 Pro را با هم بررسی می کنیم ، با ترنجی همراه باشید .

اطلاعات گوشی Galaxy C7 Pro

با توجه به اطلاعات گوشی Galaxy C7 Pro و عکسی که در بالا مشاهده کردیم ، قرار است این گوشی هوشمند به یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز باشد و همچنین این گوشی با کد FCC : A3LSMC7010 رویت شده است و باتری گوشی نیز به دست کاربر تفکیک نمی شود . با توجه به اطلاعاتی که از این گوشی لو رفته است انتظار داشتیم گوشی Galaxy C5 Pro نیز در FCC رویت شود که این اتفاق نیفتاد اما با این حال طبق خبر منتشر شده از سوی منبع ، قرار است دو گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro در تاریخ ۲۱ ژانویه در سال ۲۰۱۷ مصادف با یکم بهمن ماه به صورت رسمی معرفی شوند .

در آخر نیز مشخصات فنی گوشی Galaxy C7 Pro به شرح زیر می باشد که به بررسی آنها می پردازیم :

این گوشی هوشمند قرار است در بخش صفحه نمایش خود از یک پنل ۵٫۷ اینچی استفاده کند که کیفیت Full HD را با رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ به نمایش می گذارد و برای قسمت دوربین های این گوشی نیز از دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است که هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد . بخش پردازنده های این گوشی نیز از چیپست های هشت هسته Snapdragon 626 با فرکانس پردازشی ۲٫۲GHz و همچنین Adreno 506 استفاده می کند که به ترتیب برای پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی است و کمپانی سامسونگ دو حجم ۴ و ۶۴ گیگابایت را برای حافظه داخلی و RAM در نظر گرفته است .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C7-Pro-visits-the-FCC-comes-away-certified_id89208″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........