حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نوا پلاس در الکامپ رونمایی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

نشست خبری شرکت هوآوی موبایل در خلال برگزاری نمایشگاه بیست و دوم الکامپ با حضور اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست هوآوی به صورت رسمی از ورود جدیدترین محصول خود به بازار ایران خبر داد.

بر اساس این گزارش بنیامین دارمی، مدیر بازرگانی شرکت هوآوی با بیان این که گوشی‌ نوا پلاس به عنوان سری جدید و میان‌رده هواوی طی هفته آینده وارد ایران خواهد شد اظهار داشت: این سری جدید گوشی‌های هواوی با بدنه فلزی خمیده و رنگ‌های طلایی، خاکستری تیتانیومی و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد شد.

وی افزود: قیمتی که ما برای ورود به بازار پیشنهاد داده‌ایم یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان است که با توجه به مقایسه با رقیبان بسیار اقتصادی و جالب توجه خواهد بود.

در ادامه این نشست میثم حاصلی، مدیر آموزش هوآوی نیز به بررسی تخصصی از این محصول پرداخت و اظهار داشت: گوشی نوا پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD به بازار خواهد آمد. مدل نوا با بدنه خمیده و ابعاد کوچکی دارد و کاربر می‌تواند به راحتی با یک دست با این گوشی کار کند. مدل نوا و نوا پلاس به ترتیب از دوربین ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود و همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی این سری با قابلیت عکاسی در نور کم به شما اجازه می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز عکس سلفی ثبت کنید. وی افزود: از دیگر ویژگی‌های دوربین نوا می‌توان به ویژگی Makeup 2.0 و Beautiful Skin 3.0 نام برد، که با افکت‌های آرایشی و فیلترینگ پوست عکس‌های زیبایی از شما به یادگار خواهد گذاشت.

مدیر آموزش هوآوی در ادامه گفت: سری نوا به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود که این پردازنده با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری کارایی دستگاه را افزایش و مصرف انرژی را کاهش خواهد داد. مدل نوا به باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی و نواپلاس به باتری ۳۴۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. از دیگر وِیژگی‌های سری nova  می‌توان به پورت USB-C و حسگر اثر انگشت D3  اشاره کرد که این حسگر  با قابلیت آنلاک ۳۶۰ درجه سریع‌تر و دقیق‌تر عمل خواهد کرد.

در ادامه این نشست که در ستاد خبری نمایشگاه الکامپ برگزار می‌شد حمید شاهرخ نیا، مدیر گارانتی هوآوی نیز در خصوص گارنتی یکپارچه این شرکت در ایران توضیحاتی داد.

وی ابراز داشت: از ژانویه ۲۰۱۶ استراتژی هوآوی در بازار ایران وجود یک گارانتی یکپارچه در ایران بوده است. به دلیل این که تعدد گارانتی‌ها برای برندهای موبایل بازار و قیمت‌های موجود را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و همچنین به استانداردهای خدمات پس از فروش تاثیر منفی می‌گذارد وجود یک گارانتی معتبر با خدماتی یکپارچه می‌توانست راهگشا باشد.

شاهرخ نیا در پایان صحبت‌های خود از تسهیلات خدمات پس از فروش جذاب سخن گفت و اظهار داشت: گارانتی تعویض صفحه نمایش شکسته در ۳ ماه پس از خرید و همچنین برگزاری کمپین‌های تعمیرات رایگان از تسهیلاتی است که ما برای دارندگان محصولات هوآوی درنظر گرفته‌ایم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....