ایوا و غرفهی جذابش الکامپ ۲۰۱۶ را غافلگیر کرد. اپلیکیشن چند منظوره ایوا که توانسته است میان سه فضای پرداخت، بازی و تعاملات اجتماعی پیوندی منطقی و معنادار ایجاد کند، با استقبال بیسابقهی بازدیدکنندگان بیست و دومین نمایشگاه الکامپ مواجه شد و طی ۴ روز نمایشگاه برخلاف تصور و پیشبینیهای قبلی به رقم ۱۵ هزار دانلود و نصب رسید، که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود. در حالی که تنها چهار روز از تولد ایوا میگذرد بهنظر میرسد که قدم این نورسیده برای صنعت پرداخت مبارک بوده و شور و هیجان به فضای pspها بازگشته است. پیشبینی میشود به زودی شاهد عرضه اپلیکیشنهای جدید و متفاوتی در این حوزه باشیم. شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حاشیه بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ با برگزاری نشست خبری به طور رسمی از این اپلیکیشن رونمایی کرد.
در این نشست محمد مهدی صادق، مدیرعامل این شرکت با بیان این که پرداخت الکترونیک سداد به دلیل این که ماهیت یک شرکت PSP را دارد و در راستای خلق ایدههای نو و خلاقانه در حوزه پرداخت موبایل اقدام به رونمایی از یک اپلیکیش پرداختی خاص کرده است اظهار داشت: اپلیکیشن ایوا با خاصیت تعامل اجتماعی و پرداخت الکترونیکی در حالی توسط ما رونمایی و در نمایشگاه بیست و دوم الکامپ در معرض دید عموم قرار داده شده است که برخلاف دیگر اپلیکیشنهای پرداخت دارای ویژگیهای منحصربفردی است.
وی ادامه داد: در این اپلیکیشن ما سه نوع خدمات مهیج و شگفتانگیز را قرار دادهایم که طیف مخاطبین دهههای ۷۰ و ۸۰ را دربر میگیرد.
مدیرعامل سداد با برشمردن خدمات این اپلیکیشن مانند خدمات پرداخت تعاملات اجتماعی و بازی اظهار داشت: با تحقیقات علمی و روانشناختی در مورد گروه سنی دهههای ۷۰ و ۸۰ به این نتیجه رسیدیم که این افراد نسل سوم و کلیدی پرداخت در کشور هستند و علاقمندی این گروه سنی این است که در هنگامی که مشغول بازیهای آنلاین هستند دوست ندارند که از محیط اپلیکیشن خارج و فعالیت پرداختی را انجام دهند. وی در ادامه گفت: ایجاد جذابیتهای غیرپرداختی یکی از مزیتهای این اپلیکیشن در برابر اپلیکیشنهای صرفا پرداختی است و تمرکز ما ایجاد یک تجربه منحصربفرد است؛ زیرا اعتقاد ما این است که مقوله پرداخت و سرگرمی تفکیک شده است.
محمد مهدی صادق با بیان این مطلب که تمامی خدمات سرگرمی و پرداختی را در اپلیکیشن یکپارچه کردهایم ابراز داشت: منظور از تعامل اجتماعی در خدمات اپلیکیشن ایوا این است که کاربران میتوانند در محیطی جذاب گروههای گپ ایجاد کنند و به گفتگو بپردازند. همچنین ارائه دهندگان خدمات مانند خیریهها میتوانند در تعامل با کاربران گزارشهای فعالیت خود را به صورت متناوب اطلاعرسانی کنند.
در ” ایوا ” این امکان وجود دارد که ضمن بهرهمندی از خدماتی چون خرید شارژ و پرداخت قبض و… کاربران پاتوق یا گروه تشکیل دهند و با سایر پاتوقها وارد چالش شوند و با یکدیگر گپ بزنند و به هم هدیه بدهند.
گفتنی است غرفه پرداخت الکترونیک سداد در سالن ۳۸ بیست و دومین دوره نمایشگاه الکامپ جذابترین و پرازدحامترین غرفهی امسال بود.