حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران اندروید و آی‌او‌اس از این پس می‌توانند ویدئوهای زنده خود را توئیت کنند

شبکه اجتماعی توئیتر نیز مانند فیسبوک و اینستاگرام امکان پخش فیلم را برای کاربران خود فراهم کرده و این قابلیت و امکان هم‌اکنون برای اپلیکشین توئیتر در گوشی‌های تلفن همراه مهیا و قابل اجرا شده است.

همچنین برای پخش ویدئوی زنده در نرم افزار اینستاگرام، کاربر باید روی شکلک نوشتن توییت تپ کند تا دکمه Live با شکلک پریسکوپ برای او ظاهر شود. با تپ کردن روی شکلک پریسکوپ، صفحه پیش نمایش ویدئو باز می‌شود و در این جا کاربر می‌تواند به موردی که قصد انتشارش را دارد نام یا عنوانی اضافه کند، توئیت بنویسد و پی از آن روی عبارت Go Live بزند تا عملیات پخش شروع شود.

همانند پریسکوپ، بینندگانی که ویدئوی شما را در تایم لاین خود می‌بینند، می‌توانند روی آن تپ کنند، نظر بگذارند و دل برایتان بفرستند. توئیت زنده شما در توئیتر یا پریسکوپ برای همه قابل مشاهده است.

twitter-live-broadcast

این نکته را هم باید گفت که برای دسترسی به این ویژگی نیازی نیست تا کاربر نرم‌افزار پریسکوپ را از پیش نصب کرده باشد.

کیوان بیگ‌پور، مدیر عامل پریسکوپ، در این باره توضیح می‌دهد:

«ما پریسکوپ را راه‌اندازی کردیم چون می‌خواستیم قدرت برتر به اشتراک‌گذاری ویدئوی زنده را به همراه صدا در اختیار کاربران بگذاریم. کار گذاشتن این قابلیت به طور مستقیم در نرم‌افزار توئیتر گامی مهم به شمار می‌آید چون ابزاری قدرتمند برای میلیون‌ها کاربر توئیتر به شمار می‌آید. توئیتر امروز به جای رسیده که مردم از طریق این شبکه اجتماعی از اوضاع و اخبار جهان مطلع می‌شوند. بنابراین با چنین به روزرسانی پر اهمیتی اکنون هر کاربری می‌تواند هر اتفاق زنده‌ای را برای دیگران به نمایش بگذارد.»

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/206592/twitter-adds-live-broadcasts-to-its-android-and-ios-apps.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار