حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تائید شد : کمپانی سونی در تاریخ ۴ ژانویه خود را برای کنفرانس CES 2017 آماده می کند

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | CES، اخبار، اسمارت‌فون، سونی، گجت‌های داغ

اگر به دنیای هوشمند و همچنین گوشی و گجت های پیشرفته هوشمند علاقه داشته باشید پس حتما کنفرانس CES 2017 برای شما دارای اهمیت بالایی است و مشتاق هستید که ببینید کمپانی های مشهوری که در زمینه گوشی و گجت های هوشمند فعالیت می کنند ، چه محصولی را برای رونمایی کردن در نظر گرفته اند .

روز گذشته با خبر کمپانی LG هفت گوشی هوشمند جدید خود را در مراسم CES معرفی می کند همراه بودید و مشاهده کردید که کمپانی های دیگری مانند الجی قرار است در مراسم CES 2017 از هفت گوشی هوشمند خود رونمایی کند و همچنین پیشتر در خبر هایی که توسط تیم ترنجی پوشش داده شد ، مشاهده کردید که کمپانی سامسونگ نیز قرار است احتمالا از نسخه ۲۰۱۷ سری A گوشی های هوشمند خود رونمایی کند که در خبر های هر آنچه باید درباره سامسونگ (Galaxy A5 (2017 بدانیم و گوشی (Galaxy A7 (2017 و تمامی اطلاعاتی که باید از آن بدانیم به ترتیب به مشخصات فنی لو رفته از گوشی های (Galaxy A7 (2017 و (Galaxy A5 (2017 اشاره کردیم .

اما چندی پیش در خبر منتشر شده از سوی ubergizmo ، خبری مبنی بر تائیدیه حضور کمپانی سونی در کنفرانس CES 2017 در تاریخ ۴ ژانویه به بیرون درز شد که در ادامه مطلب به بررسی اطلاعات این خبر می پردازیم ، با ترنجی همراه باشید .

کنفرانس CES 2017

طبق عکس منتشر شده در بالا که منبع خبری ubergizmo آن را منتشر کرده است ، قرار است کمپانی سونی در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی در مراسم CES 2017 واقع در شهر لاس وگاس حضور پیدا کند و طی خبری که چندی پیش توسط سایت ترنجی منتشر شد ، احتمال معرفی گوشی های اکسپریا G3121 و G3112 بسیار زیاد است و در پست ذکر شده نیز به بررسی اطلاعات لو رفته از آن پرداختیم .

اما سونی تنها با دو گوشی هوشمند به مراسم CES 2017 نمی آید !! شما چه انتظاراتی را از کمپانی سونی در کنفرانس CES 2017 دارید ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/sony-ces-2017-press-conference-january-4th/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام ببخشید لیگ ترنجى ب کجا رسید؟!

Saman

آخرش به سامسونگ میرسه

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

موافقم ولی بهتره بگی اخرش به بهترین گوشی میرسه اینجوری که شما میگی مردم فک میکنن مسئولین سایت خدایی نکرده یه اشتباه هایی میکنن (((((((:

MOAZEZ

سونی توcesگوشی پرچمدار معرفی نمیکنه. حالا هی سایتا مطلب وپست بذارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........