حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی کامل گوشی Asus ZenFone 3 Zoom در FCC آمریکا رویت شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ایسوس

امروزه تنها کمپانی های عرضه گوشی های هوشمند به سامسونگ ، اپل ، سونی و . . . ختم نمی شود بلکه برند های متنوعی که در حرفه های دیگری مشغول به کار هستند ، قصد ورود به بازار گوشی های هوشمند را دارند که یکی از این کمپانی ها کمپانی ASUS می باشد . کمپانی ایسوس همیشه در عرصه تولید و عرضه لب تاب ها پیشرو بوده است و سعی داشته که بهترین باشد حال تصمیم دارد در کنار تولیدات لب تاب خود پا به تولیدات گوشی های هوشمند نیز بگذارد .

چندی پیش گوشی هوشمند کمپانی ایسوس مبنی بر کد Z01HDA در TENAA رویت شد اما اسمی همراه با آن منتشر نشد اما امروز بنا بر خبر منتشر شده در وبسایت GSMARENA ، گوشی هوشمندی که با کد Z01HDA دیده شده بود گوشی Asus ZenFone 3 Zoom نام دارد که بار دیگر با مشخصات فنی تکمیلی در FCC آمریکا دیده شد . با ترنجی در بررسی اطلاعات و عکس های منتشر شده گوشی Asus ZenFone 3 Zoom همراه باشید .

مشخصات فنی لو رفته از گوشی Asus ZenFone 3 Zoom :

با توجه به اخبار منتشر شده در وبسایت منبع یعنی GsmArena ، گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم قرار است برای صفحه نمایش خود از یک پنل ۵٫۵ اینچی FHD استفاده کند که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را به نمایش در می آورد و همچنین در بالای این صفحه نمایش یک دوربین با لنز ۱۳ مگاپیکسل قرار گرفته است که وظیفه برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد که بسیار ایده آل است . این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود یک باتری ۴۸۵۰ میلی آمپر ساعتی را دارد که وظیفه شارژدهی تا مدت مطلوبی را بر عهده دارد و همچنین در پشت این گوشی از دو دوربین برای دوربین اصلی استفاده شده است که شایعه شده از دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی پشتیبانی می کنند . برای بخش پردازنده مرکزی گوشی ایسوس زنفون ۳ زوم یک چیپست Snapdragon 625 گزارش شده است که در کنار این پردازنده سه انتخاب برای حافظه رم از میان رم های ۲ گیگابایتی ، ۳ گیگابایتی و ۴ گیگابایتی وجود دارد و همینطور برای بخش حافظه داخلی نیز سه گزینه وجود دارد که به حجم های ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت تقسیم می شوند . از دیگر مشخصات این گوشی نیز باید به سنسور اثر انگشت و اندروید ۶٫۰٫۱ اشاره کرد .

گوشی Asus ZenFone 3 Zoom گوشی Asus ZenFone 3 Zoom

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/asus_zenfone_3_zoom_clears_fcc-news-22135.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........