حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی تکمیلی گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro لو رفت

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

چندی پیش بازهم اطلاعاتی تکمیلی از دو گوشی هوشمند میان رده سامسونگ که از خانواده Galaxy C سر چشمه میگیرند لو رفت که این گوشی ها Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro نام دارند و قرار بود که در ماه دسامبر معرفی شوند اما خبر ها حاکی از آن هستند که تاریخ عرضه این گوشی ها تاخیر دارند و قرار است در ماه ژانویه معرفی شوند .

با ترنجی در بررسی این مشخصات فنی لو رفته از گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro همراه باشید .

مشخصات فنی لو رفته گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro :

اولین گوشی که اطلاعات آن مورد بررسی قرار می گیرد گوشی هوشمند Galaxy C7 Pro است که قرار است برای صفحه نمایش خود از یک پنل بزرگ ۵٫۷ اینچی FHD که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ را به نمایش در می آورد استفاده کند و همچنین دو دوربین تشکیل دهنده این گوشی هوشمند را دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل می دهد که هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین ثانویه جهت برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی مورد استفاده قرار می کیرد دقیقا شبیه عملکردی که در گوشی گلکسی A7 2017 مشاهده کردیم . گوشی هوشمند Galaxy C7 Pro برای بخش پردازنده خود از یک چیپست کوالکام Snapdragon 625 استفاده کرده و قرار است از ۴ گیگابایت رم نیز پشتیبانی کند . در بخش آخر اطلاعات لو رفته از این گوشی باید گفت که در پشت این گوشی برای شارژدهی ، از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده است .

گوشی Galaxy C5 Pro

گوشی Galaxy C5 Pro

گوشی Galaxy C5 Pro

گوشی Galaxy C5 Pro

اما دومین گوشی مورد بحث ما گوشی هوشمند Galaxy C5 Pro می باشد که به شرح اطلاعات لو رفته از این گوشی نیز می پردازیم :

تاکنون اطلاعاتی برای صفحه نمایش و ترکیب دوربین های موجود در این گوشی منتشر نشده است بلکه تنها پردازنده و رم گوشی Galaxy C5 Pro به بیرون درز شده است . چیپست کوالکام Snapdragon 625 که در گوشی Galaxy C7 Pro استفاده شده است ، در این گوشی نیز به کار گرفته شده و از رم ۳ گیگابایتی برای این نسل استفاده شده است و همچنین دو گوشی Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro قرار است از طراحی فلزی پشتیبانی کنند .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/samsung-galaxy-c5-pro-and-galaxy-c7-pro-release-delayed/”]ubergizmo[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

خسته نباشه . ۵٫۷ اینچ باتری ۳۳۰۰٫! بسه دیگه انقد مدل پشت سر هم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........