حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی : منتظر نسخه Flat صفحه نمایش گوشی Mi Note 2 نباشید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی، گجت‌های داغ

امروزه دیگر همه ما با برند مشهور شیائومی آشنا هستیم و هر زمان که اسم این کمپانی به گوش می خورد با خودمان می گوییم حتما بازهم یک محصول با کیفیت را ارائه داده است !! این کمپانی با پیشینه کمی که نسبت به دیگر برند ها دارد اما از زمان ورود خود به دنیای هوشمند توانسته میان مردم و دوستداران تکنولوژی بسیار محبوب شود .

شیائومی در نوامبر سال ۲۰۱۶ گوشی هوشمند پرچمدار خود را تحت عنوان Xiaomi Mi Note 2 عرضه کرد که این گوشی به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی بزرگ مجهز است و از طراحی منحنی در دو طرف صفحه نمایش بهره می برد و از دیگر مشخصات فنی این گوشی می توان به رم ۶ یا ۴ گیگابایتی ، دوربین اصلی ۲۲ مگاپیکسلی ، پردازنده چهار هسته Snapdragon 821 ، باتری حجیم ۴۰۷۰ میلی آمپر ساعتی و . . . اشاره کرد که باعث شد قیمت این گوشی در حدود ۷۰۰ دلار برای رم ۶ و همچنین ۵۸۰ دلار برای رم ۴ باشد .

گوشی Mi Note 2

اخیرا در فضای اینترنت و اخبار تکنولوژی خبری مبنی بر عرضه گوشی Mi Note 2 با صفحه نمایش Flat پیچیده که نیاز خیلی از طرفداران این برند است و دلیل این امر پایین آمدن قیمت این گوشی است که با نسخه Flat نسبت به نسخه اصلی کمی کاهش قیمت پیدا کند اما ظاهرا روز گذشته با استناد به اخبار منتشر شده در PhoneArena کمپانی شیائومی ارائه گوشی Mi Note 2 با صفحه نمایش Flat را به صورت رسمی تکذیب کرد و این شاید خبر ناخوشایندی برای طرفداران شیائومی باشد ولی هر کس که به دنبال ویژگی های Mi Note 2 است به ناچار باید هزینه آن را نیز پرداخت کند .

شاید ارائه نسخه Flat صفحه نمایش این گوشی می توانست کاربران و طرفداران این گوشی را بیشتر کنند که پایین آمدن قیمت می توانست دلیل بیشتر شدن تقاضای این گوشی هوشمند باشد و یا موضوع کمتر در معرض خطر بودن یک صفحه نمایش Flat نسبت به صفحه نمایش Curve می توانست دلیل دیگر بیشتر شدن طرفداران این گوشی باشد اما به هر حال شیائومی از تولید دوباره این گوشی با صفحه نمایش Flat خودداری کرد .

نظر شما برای این اقدام کمپانی شیائومی چیست ؟ آیا می توانست طرفداران بیشتری را با نسخه Flat جدب کند ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-officially-denies-flat-screen-Mi-Note-2_id88666″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........