حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطمینان از امنیت و حریم خصوصی با راهکارهای جدید نسخه های ۲۰۱۷ کسپرسکی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه و امنیت

روابط عمومی شرکت) ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران؛با لانچ نسخه های ۲۰۱۷ اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی کسپرسکی برای ویندوز محصولاتی قویتر با افزایش امنیت و حریم خصوصی ارائه شد.

حال تفاوت نسخه های جدید در چیست؟

اول از همه ما طراحی و قابلیت استفاده از صفحه نمایش اصلی را برای تمام محصولات جدید غنی کردیم. هرچند که این تغییر عمده ای نیست. اما حالا می خواهیم تغییرات عمده و مسائل جدی تر بپردازیم.

احتمالا باید بدانید که نرم افزارها را هم همانند گوشت و میوه ها باید تازه به تازه استفاده کرد. نرم افزارهای قدیمی اشکالات و آسیب پذیری هایی دارند که اغلب هکرها با استفاده از آن ها به آلودگی دستگاه ها توسط بدافزارها می پردازند. با وجود تمام این مسائل، بسیاری از کاربران توجه کافی برای مدیریت بروزرسانی نرم افزارهای خود ندارند یا که وقتی را برای آن اختصاص نمی دهند. حال کاربرانی که نسخه های ۲۰۱۷ اینترنت سکیوریتی کسپرسکی و توتال سکیوریتی کسپرسکی را کرده باشند، می توانند این مدیریت را به صورت خودکار توسط نرم افزار ما داشته باشند.

ماژول جدید Software Update (آپدیت نرم افزار) بر سیستم شما به منظور آپدیت هایی که نیاز به نصب دارد، نظارت دارد. هنگامی که ماژول تعیین کند که نرم افزار شما به پتچ های امنیتی نیاز دارد، تمام فایل های مورد نیاز را از وبسایت های رسمی دانلود و آن ها را بدون اینکه هیچ تعاملی با کاربر داشته باشد نصب می کند. البته برای نصب آن، تایید کاربر لازمه ی تکمیل روند نصب می باشد. ماژول آپدیت نرم افزار برای راحتی شما طراحی شده است: روند آن در حالت بی صدا انجام می شود و حداقل تاثیر را بر عملکرد دستگاه می گذارد. در صورتیکه مایل نباشید این ویژگی روی سیستم شما فعال باشد، می توانید آن را غیر فعال کنید.

همچنین می توانید لیستی از نرم افزار هایی که مایل هستید تا آپدیت آن ها توسط برنامه انجام نشود را ایجاد کنید، به عنوان مثال، شما ترجیح می دهید یکی از برنامه هایتان بنا به هر دلیلی در نسخه ی قدیم خود باقی بماند.

kis_evolution_2016_update2-1

حالا اجازه دهید در مورد یکی دیگر از ویژگی های نسخه های ۲۰۱۷ صحبت کنیم. نیاز نیست که از خطرات وای فای های عمومی صحبت کنم، اینطور نیست؟ همانطور که قبلا گفتیم، گاهی وقت ها مجرمان وای فای های جعلی را ایجاد می کنند که به سرقت اطلاعات شخصی و پول کاربران ختم می شود. با این حال کار بسیار دشواری است که از استفاده ی فای های عمومی خودداری کرد، به خوبی می دانیم که افراد در حین سفر بیشتر به اینترنت نیاز دارند.

به همین دلیل ما یکی از ویژگی های Secure Connection (اتصال امن) را ایجاد کردیم. این ویژگی کانال های ارتباطی امن و رمزنگاری شده را برای کاربرانی که به شبکه های غیر امن ( همانند وای فای های عمومی ) متصل می شوند را ایجاد می کند. به عبارتی دیگر، ماژول اتصال امن، رمزنگاری اطلاعاتی که فرستاده و دریافت می شوند را تضمین می کند و به قول معروف چهار چشمی آن ها را می پاید.

هنگامی که تنظیمات فعال باشد، این ماژول زمانی شروع به کار می کند که:

  • اتصال به شبکه های وای فای عمومی;
  • دسترسی بانکی، سیستم های پرداخت یا سایت های خرید یا دیگر وب سایت های تجارت الکترونیک;
  • استفاده از منابع ارتباطی اینترنت مانند ایمیل، شبکه های اجتماعی و غیره;

چه چیزهایی اصلاح شده است؟

ما همچنین بسیاری از ویژگی ها را تغییر دادیم، امیدواریم که این تغییرات مفید واقع شوند.

ماژول Change Control (تغییر دهنده ی کنترل) در حال حاضر آپگرید شده است و در حال حاضر برنامه ی مدیریت نامیده شده است. این ماژول دو ویژگی اصلی دارد: Installation Assistance و Software Cleaner.

Installation Assistance، برای شناسایی و مدیریت برنامه های مخفی که با نرم افزارهای رایگان وب ( مانند ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، آموزش ها و ..) نصب می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. Software Cleaner به کاربران کمک می کند تا تصمیم بگیرند چه نرم افزارهایی را بنا به دلایل مختلفی باید حذف کنند.

در کل این دو ویژگی به شما امکان خداحافظی با ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، برنامه های مختلف مرورگر ها و دیگر برنامه های مزاحم را می دهد.

Anti-Banner (آنتی بنر) ما را به خاطر دارید؟ این ویژگی قابلیت این را دارد که از تبلیغات وب سایت ها و آگهی های پاپ آپ جلوگیری کند، بنابراین شما می توانید روی مقاله ای که در حال خواندن آن هستید تمرکز کنید و زمان کمتری را برای باز کردن صفحات مختلف و پشت سر هم تبلیغاتی صرف کنید. به طور پیش فرض این ماژول ضد بنر غیر فعال است، اما شما می توانید آن را در منوی Protection < Settingsفعال کنید.

علاوه بر این، اینترنت سکیوریتی ۲۰۱۷ و توتال سکیوریتی ۲۰۱۷ کسپرسکی با ویندوز ۱۰ نیز سازگار است و از آن پشتیبانی می کند.

ما همیشه به فکر راهکارهای جدیدی برای محافظت از کاربران خود هستیم، پس منتظر آپدیت های آینده ی ما باشید. اگر همچنان در فضای وب بدون هیچ گونه محافظت خاصی در حال گردش و وب گردی هستید، نسخه ی آزمایشی اینترنت سکیوریتی کسپرسکی را نصب و از ویژگی های آن لذت ببرید. نسخه ی آزمایشی تا ۳۰ روز رایگان است!

 منبع: کسپرسکی آنلاین

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....