حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو تبلیغاتی سونی برای اندروید ۷ روی اکسپریا

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سونی

چندی پیش سونی آپدیت اندروید ۷ را برای اکسپریا ایکس زد به صورت رسمی ارایه کرد. این به روزرسانی ۱۰۷۰ مگابایتی برای مدل های دو سیم و تک سیم اکسپریا ایکس زد ارایه شده که کاربران این دستگاه در کشور عزیزمان نیز خبر از ارایه این به روزرسانی برای آنها دادند. حال سونی یک ویدیو برای معرفی قابلیت های جدیدی که با انجام این به روزرسانی بدست خواهید آورد، منتشر نموده و در این ویدیو می خواهیم آن را با هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

از اصلی ترین قابلیت هایی که مد نظر است همان قابلیت های پیش فرض اندروید ۷ خام به شمار می روند. برخی از این قابلیت ها عبارت است از دو برنامه همزمان در کنار یکدیگر، جا به جا شدن سریع بین دو برنامه اخیر که قبلا در برخی رابط کاربری های ثالث اندروید وجود داشت و حالا برای همه دستگاه ها ارایه خواهد شد.

سونی در این ویدیو تمرکز زیادی روی برنامه پیام رسان پیش فرض این رابط کاربری داشته است و دقیقا دلیل را متوجه نمی شویم، شاید در بازارهای دیگر استقبال از mms زیاد باشد (که با توجه به آمار، اینطور هم نیست!) اما این همه تمرکز روی چنین قابلیتی در ویدیو معرفی قابلیت های جدید، خیلی تصمیم مناسبی نیست آن هم جایی که قابلیت های با اهمیت تر دیگر مثل منو اعلانیه ها مرتب تر، پاسخ مستقیم از اعلانیه و مثلا تغییر dpi کل رابط کاربری در اندروید ۷ در دسترس است.

در نهایت به بازگشت STAMINA Mode اشاره می شود که در کنار doze قرار است عمر باتری مناسبی به شما ارایه دهد. در ادامه این ویدیو کوتاه را از سونی با هم خواهیم دید:

[aparat id=”h8yMx”]

آیا این به روزرسانی را دریافت کرده اید؟ تغییرات مثبت آن چه مواردی است؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/sony_releases_a_video_showing_off_its_nougat_update_for_xperia_phones-blog-21975.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

برای سونی z5p کی میاد خبر نداره کسی؟

Saeed Mohammadipoya

عجله نکن نوبت اونم میش به نوبت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)