حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدید لو رفته از گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های داغ، موتورولا

کمپانی موتورولا در سال جاری گوشی های هوشمند جدید خود را تحت عنوان Moto G4 و Moto G4 Plus منتشر کرد .

کمپانی موتورولا برای این دو گوشی هوشمند بازخورد های خوبی را توسط کاربران و طرفداران دریافت کرد : گوشی هوشمندی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD ، رم ۲ گیگابایت ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۷ و . . . باعث می شد تا میان هم رده های خود گزینه مناسبی برای یک گوشی هوشمند باشد .

اما وقت آن رسیده است که نسل جدید این گوشی های هوشمند عرضه شود تا نقص های نسل قبلی خود را بپوشاند و همچنان بتواند طرفداران خود را راضی نگه دارد . امروز با تکیه بر خبریکه در وبسایت GsmArena منتشر شد ، این منبع خبری خبر از عرضه نسل جدید این گوشی ها یعنی گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus می دهد که اطلاعات و عکس هایی از این گوشی ها را‌ نیز منتشر کرد که در ادامه مطلب به بررسی این اطلاعات می پردازیم .

هر دو گوشی Moto G5 و Moto G5 Plus از پردازنده هشت هسته ای پشتیبانی می کنند و برای بخش حافظه داخلی گوشی Moto G5 از ۱۶ گیگابایت حجم استفاده شده است و همینطور گوشی Moto G5 Plus نیز از حجم ۱۶/۳۲ گیگابایت پشتیبانی می کند . برای دوربین های تشکیل دهنده این دو گوشی برای بخش دوربین ثانویه از یک لنز ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است و همینطور دوربین اصلی گوشی Moto G5 از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند و گوشی Moto G5 Plus نیز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز است و در آخر باید گفت که هر دو گوشی هوشمند ذکر شده از فناوری turbu charging پشتیبانی می کند .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/motorola_moto_g5_and_g5_plus_leak_in_images_specs_and_launch_date_tipped_as_well-news-21977.php “]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........