حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۷ برای خانواده گلکسی ای ۲۰۱۶ (Galaxy A 2016) تایید شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ با ارایه اندروید ۶ برای سری اول خانواده گلکسی ای (Galaxy A) نشان داده که پشتیبانی رده پرچمدار را از این خانواده خواهد داشت. ۲ سال پشتیبانی برای دستگاه میان رده می تواند دلخوشی خوبی برای خرید در این رده باشد. حال سامسونگ با تایید ارایه اندروید ۷ برای سری ۲۰۱۶ خانواده گلکسی ای نشان داده که قرار است خانواده گلکسی ای با ۲ سال پشتیبانی نرم افزاری ارایه شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

galaxya2016_a7_main

اگر از دارندگان اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۱۶ (Galaxy A 2016) هستید باید خوشحال باشید اما نه خیلی! از این بابت که سامسونگ ارایه آپدیت اندروید ۷ را برای این سری تایید نموده است اما هنوز هیچ بازه برای ارایه آن مشخص نشده است. محتمل ترین حدس را می توان در تابستان ۲۰۱۷ دانست، جایی حوالی زمانی که آپدیت اندروید ۷ برای گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ نیز ارایه شده باشد تا نوبت به میان رده های خانواده گلکسی ای ۲۰۱۶ برسیم.

تمام اعضای خانواده گلکسی ای ۲۰۱۶ از جمله ای ۳، ای ۵، ای ۷، ای ۸، ای ۹ و ای ۹ پرو ای به روزرسانی را دریافت خواهند کرد. از آن جا که مدل های ای ۸ و ای ۹ ۲۰۱۶ هر دو با اندروید ۶ به صورت پیش فرض ارایه شده اند، اندروید ۷ اولین به روزرسانی بزرگ برای آن ها به شمار می رود.

اینجا اما یک نقد از سمت ترنجی به سامسونگ وارد است، جایی که می توانست سری ۲۰۱۶ خانواده گلکسی ای را با اندروید ۶ ارایه کند یا حتی سری ۲۰۱۷ این خانواده را با اندروید ۷، چرا این کار را انجام نداده و با یک نسل اندورید قدیمی تر تصمیم به ارایه داشته است؟ در حقیقت نمی توان گفت ۲ سال پشتیبانی نرم افزاری صورت گرفته بلکه می توان عنوان نمود ۲ به روزرسانی اساسی برای هر دستگاه ارایه شده است٬

نظر شما چیست؟ این سیاست سامسونگ را می پسندید؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/02/exclusive-android-7-0-nougat-confirmed-samsung-galaxy-a-2016/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

این سامسونگ همون سامسونگی هست که یه ابدیت درست حسابی به پرچمداره پر فروش خودش یعنی اس ۳ یه ابدیت درست حسابی نداد

خیلی خوبه که این برند با کیفیت و با ارزش داره پیشرفت میکنه نه پسرفت !

سهیل

هنگسونگ!
:)پشتیبانی فقط پشتیبانی اهالی کوپرتینویی ها.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)